FAQ

Otázky a odpovědi

 

Odpovědi na otázky, na které se nás nejčastěji ptáte.

Stravenky a benefitní poukázky

Kde mohu utratit své stravenky a poukázky?

Aktuální seznam našich smluvních partnerů a provozoven naleznete ZDE.

Kde si mohu jako zaměstnavatel spočítat, kolik při zavedení vašich poukázek ušetřím?

Naše on-line kalkulačky vám spočítají úsporu ihned. Klikněte ZDE.

Jak postupovat v případě částečného poškození poukázek, jako je např. roztržení, poškození vodou, zašpinění atd.?

Poukázky zašlete spolu se žádostí o výměnu na adresu:

 

Up Česká republika s. r. o., Zelený pruh 1560/99, 140 00 Praha 4.

 

V žádosti je nutné uvést zpětnou adresu a telefonický kontakt.
Poukázky budou vyměněny a zaslány formou dobírky. Cena zásilky se řídí platným ceníkem České pošty. Při hodnotě poukázek do 5000 Kč činí cena nákladů spojených s odesláním poštovní zásilky 67 Kč.

Lze nespotřebované stravenky po uplynutí doby platnosti vrátit nebo vyměnit za nové? Pokud ano, tak za jakých podmínek?

Nespotřebované poukázky je třeba doručit do sídla naší společnosti nejpozději do 20 kalendářních dnů po ukončení jejich platnosti. Platnost každé poukázky je uvedena na její přední straně. Na základě vrácených poukázek bude vystaven dobropis, který ve lhůtě stanovené smlouvou zpětně proplatíme na účet klienta. Cena za tuto službu se řídí platným ceníkem služeb. Ceník ke stažení naleznete ZDE.

 

Zákazník (zaměstnanec) nemá možnost vrácení nespotřebovaných poukázek a musí záležitost řešit prostřednictvím svého zaměstnavatele.

Jak odevzdat/odeslat poukázky k proplacení poštou?

Poukázky zašlete i s vyplněnou výčetkou formou cenného psaní na adresu naší společnosti:

 

Up Česká republika s.r.o., Zelený pruh 1560/99, 140 00 Praha 4.

Kdy začíná distribuce stravenek Chèque Déjeuner s novým letopočtem 2018?

Poukázky s letopočtem 2018 se začínají vydávat v průběhu října 2017. Stravenky Chèque Déjeuner s letopočtem 2018 jsou tedy platné od října 2017 do konce roku 2018.

Jak máme ideálně zvolit hodnotu jídelního kuponu pro své zaměstnance, aby byla pro naši společnost co nejvýhodnější?

Volba výše nominální hodnoty jídelního kuponu je zcela na vás. Z pohledu daňového zvýhodnění je pro rok 2018 ideální výše hodnoty 118 Kč. Pokud se tedy rozhodnete pro své zaměstnance objednat jídelní kupony a zajímají vás ušetřené náklady, zkuste využít naši on-line kalkulačku, která vám průměrnou úsporu vyčíslí.

Jsem uživatel Gallery βeta a mám otázky

Jak se přihlásím do cafeterie Gallery βeta?

V internetovém prohlížeči zadejte adresu: www.gallerybeta.cz, přes tlačítko „Přihlásit se“ zadejte svůj Login a Heslo (bylo vám zasláno společně s kartou – po prvním přihlášení je nutné heslo změnit

Doporučujeme mít v Gallery Beta zaevidovaný email, eventuálně i mobilní telefon (váš pracovní email zasílá vaše HR, soukromý email si prosím zaevidujte sami) a bezpečnostní heslo = snadná identifikace uživatele při řešení odblokování karty, zapomenutém PIN, zapomenutém Loginu.

Jak zjistím, kolik bodů mám ještě k dispozici a kolik jsem již utratil a kde?

Po Přihlášení je na hlavní stránce vedle vašeho jména uveden „Počet bodů“.

Jakým způsobem mohu zjistit historii mých transakcí?

Přehled vámi provedených transakcí najdete po Přihlášení nad vaším jménem „Můj účet“, po jeho rozkliknutí vpravo rozklikávací menu „Můj profil“, který obsahuje další možnosti, včetně záložky „Přehled transakcí“.

Jakým způsobem probíhá čerpání služeb a benefitů (možnost platby)?

Kartou Gallery Beta na prodejně

obsluze u pokladny sdělíte, že za vybrané benefity či služby využijete benefitního systému cafeteria Gallery βeta. Obsluze předložíte vaši autorizační kartu nebo nadiktujete její číslo. Následně se vás obsluha zeptá na dvě systémem cafeteria náhodně vybrané pozice z PIN a zadá částku k autorizaci. Pokud máte na svém účtu v cafeterii dostatek bodů, dojde ihned k odečtu bodů z vašeho účtu a benefit je tím uhrazen. V případě, že na účtu nemáte dostatek bodů, sdělí vám obsluha, jakou maximální výši můžete pro nákup použít a zbytek uhradíte jiným způsobem.

 

Nákup v e-shopech našich vybraných smluvních partnerů – v záložce „e-shopy“

 

Předobjednávka

benefit nebo službu si objednáte přímo v cafeterii Gallery βeta vyplněním objednávkového formuláře přímo v popisu benefitu v záložce „Jak benefit pořídit“. Systém vygeneruje číslo objednávky a s ním pak nárokujete čerpání benefitu u vybraného partnera.

 

Objednávka přes benefit Kredit na benefit

stejné jako u „Předobjednávky“, ale funguje pouze u partnerů, kteří s námi spolupracují pouze na UNI+, nikoliv na Gallery Beta (zjistíte při vyhledávání provozovny v systému)

 

Objednávka poukázek Uni+ (pouze u klientů, kteří mají od svého zaměstnavatele povolenou kategorii Poukázky).

Na homepage panel „Poukázky“, záložka „Jak benefit pořídit“ vyplňte formulář pro objednání. Doba a místo dodání závisí na smlouvě s klientem.

Vyhledávání provozoven

Při vyhledávání provozovny je možné „Zvolit možnost platby“:

  1. Kartou Gallery Beta na prodejně
  2. kartou Gallery Beta na e-shopu
  3. Objednávkou z Gallery Beta
  4. Unišek + (objednávkou přes benefit „kredit na benefit“)

Co dělat při ztrátě autorizační karty?

Ztracenou kartu zablokujete po přihlášení do vašeho účtu v cafeterii Gallery Beta přes „Můj účet“, po jeho rozkliknutí vpravo rozklikávací menu „Můj profil“, který obsahuje další možnosti, včetně záložky „Moje karty“. Zde si také objednáte kartu novou. Karta bude doručena na vaše personální oddělení.

Jak odblokovat autorizační kartu?

V případě, že jste při platbě u partnera sdělili 3x chybný PIN, došlo k zablokování karty. Kontaktujte klientskou linku: 241 043 111. Po ověření totožnosti vám bude karta odblokována a PIN zaslán na zaregistrovaný e-mail. Pokud nemáte v systému zaregistrovaný email, půjde PIN emailem na kontaktní osobu z vašeho personálního oddělení.

Zapomenuté heslo

Dočasné heslo si můžete vygenerovat v záložce „Přihlásit se“, kliknutím na: „Vygenerovat dočasné heslo“ se dostanete na možnost prokliku „Vygenerování dočasných přihlašovacích údajů“. Vždy je zde třeba vyplnit číslo karty a zaregistrovaný email = ověření vaší totožnosti. Na zaregistrovaný email vám přijdou přihlašovací údaje (heslo a login). Heslo je jednorázové, platné 24 hodin. Po prvním přihlášení je nutné ho změnit, login zůstává aktuální.

Pod „Vygenerovat dočasné heslo“ jsou i možnosti prokliku na „Zaslání PIN ke kartě emailem“ a „Odblokování karty Gallery Beta“. Vždy je třeba vyplnit číslo karty a zaregistrovaný email = ověření vaší totožnosti.

Pokud si nejste jisti nebo nemáte zadán v systému e-mail, kontaktujte klientskou linku: 241 043 111. Po ověření totožnosti vám bude vygenerováno jednorázové heslo, platné 24 hodin. Pokud nemáte v systému zadaný email, bude toto heslo odesláno na vaše personální oddělení a je nutné ho po prvním přihlášení změnit.

Zapomenutý PIN - opětovné zaslání

Pokud potřebujete zjistit váš PIN, v záložce „Přihlásit se“ kliknutím na: „Vygenerovat dočasné heslo“ se dostanete na možnost prokliku „Zaslání PIN ke kartě emailem“. Vždy je třeba vyplnit číslo karty a zaregistrovaný email = ověření vaší totožnosti.

Pokud si nejste jisti nebo nemáte zadán v systému email, kontaktujte klientskou linku: 241 043 111. Po ověření totožnosti vám bude PIN zaslán na zaregistrovaný e-mail. Pokud nemáte v systému zadaný e-mail, bude PIN zaslán na vaše personální oddělení.

Zapomenutý Login - sdělení loginu

V případě, že jste zapomněli Login, kontaktujte klientskou linku: 241 043 111. Po ověření totožnosti vám bude Login rovnou sdělen.

Pokud chcete Login zaslat emailem, v záložce „Přihlásit se“, kliknutím na „Vygenerovat dočasné heslo“ se dostanete na možnost prokliku „Vygenerování dočasných přihlašovacích údajů“. Vždy je zde třeba vyplnit číslo karty a zaregistrovaný email = ověření vaší totožnosti. Do emailu vám přijdou oba údaje (Login zůstane aktuální, heslo ale bude jiné. Toto heslo je jednorázové, platné 24 hodin. Po prvním přihlášení je nutné ho změnit.)

Lze vyměnit body za hotovost?

Body za hotovost směnit nelze, je potřeba je uplatnit v síti partnerů.

Jak zjistím platnost kreditů?

Platnost kreditu zjistíte po Přihlášení, kdy na hlavní stránce vedle vašeho jména je uveden „Počet bodů“.  Po rozkliknutí „Můj účet“, se vám vpravo objeví rozklikávací menu „Můj profil“, který obsahuje další možnosti, včetně záložky „Moje účty“. Po rozkliknutí se objeví vaše účty s uvedením jejich platnosti.

Možnosti využití kreditu v rámci jednotlivých kategorií (zdraví, sport, kultura, vzdělávání)

Možnosti použití = oblasti, ve kterých můžete body čerpat – jsou uvedeny na homepage.

Např. REKREACE / ZDRAVÍ / SPORT / KULTURA / VZDĚLÁVÁNÍ / INTERNÍ BENEFITY / POUKÁZKY / FINANČNÍ BENEFITY…

 

Po Přihlášení, rozkliknutím „Můj účet“, se vám vpravo objeví rozklikávací menu „Můj profil“, který obsahuje další možnosti, včetně záložky „Moje účty“. Zde vidíte rozdělení účtů dle oblastí.

Cashback a jeho použití

Další služba nabízená přes Gallery Beta. Pod „Vyberte si jednu z kategorií“ jsou tzv. „Další služby Gallery Beta“, záložka Cashback. Proklikem se dostanete na e-shopy, kde za nákupy na základě zrealizovaných plateb, se vám generují body, které jsou vám zpětně připisovány na samostatný podúčet ve vašem účtu GB. Takto nasbírané body můžete následně použít jako formu vlastního doplatku pro další nákupy benefitů a služeb přímo v cafeterii. Body = koruny si můžete převést na svůj bankovní účet. U našich smluvních partnerů lze zaplatit i za jakékoliv zboží či službu, které jsou uvedeny v katalogu daného partnera. Z cashbackových bodů nelze koupit UNI+.

Možnost převodu bodů z hotovostního účtu GB na bankovní účet a zpět

Nová služba umožňující převod vlastních finančních prostředků do účtu zaměstnance v GB. Slouží v případě, že objednané zboží je ve vyšší částce, nežli je zůstatek na bodovém účtu zaměstnance v GB. GB také umožňuje převést tyto finanční prostředky zpět na bankovní účet.

Po Přihlášení rozkliknete „Můj účet“. Vpravo se vám objeví rozklikávací menu „Můj profil“, který obsahuje další možnosti, včetně záložky „Nabít hotovostní účet“ (vlastními prostředky dobít účet Gallery beta) a „Převod z hotovostního účtu“ (převod prostředků z cashback/peněžního účtu na bankovní účet“)

Provozovna na přání

Po Přihlášení pod „Další služby Gallery Beta“ záložka „Žádost o zařazení nového partnera do sítě“. Po vyplnění požadovaných údajů proklik „Odeslat“.

Objednávky poukázek (kontrola vyrobení a odeslání)

V případě, že chcete zjistit, v jakém stavu je vaše objednávka poukázek, kontaktujte klientskou linku: 241 043 111.

Jsem partner Gallery βeta a mám otázky

Jak se přihlásím do cafeterie Gallery βeta?

V internetovém prohlížeči zadejte adresu: www.gallerybeta.cz, v části „Přihlášení pro partnery“ zadejte svůj login a heslo.

Jak probíhá vyúčtování?

Na začátku následujícího měsíce sečteme uskutečněné transakce za uplynulý měsíc, ponížíme o provizi sjednanou ve smlouvě. Vystavíme fakturu a na e-mail vám zašleme informaci, že je možné si fakturu s přehledem transakcí ze systému stáhnout. V době splatnosti poté odesíláme peníze na bankovní účet.

Kde naleznu své vyúčtování?

Vaše vyúčtování naleznete po přihlášení do systému pod administrátorskými přístupy v záložce „Dokumenty“, v adresáři „Faktury“.

Kde naleznu manuály k systému Gallery βeta?

Veškeré manuály naleznete pod panelem „Dokumenty“.

Zapomenutý login a heslo

Kontaktujte klientskou linku: 241 043 111, přístupy vám budou odeslány na e-mail.

Nenašli jste odpověď na vaší otázku?

Od pondělí do pátku (8.00–18.00 hodin) je vám k dispozici naše klientské centrum.

 

Kontakty:

telefon: 241 043 111

e-mail: klientske@upcz.cz