Cafeteria Gallery Beta FKSP

Gallery Beta FKSP

Cafeteria vytvořená speciálně pro potřeby čerpání prostředků z fondu kulturních a sociálních potřeb podle vyhlášky č. 114/2002 Sb., platné pro organizační složky státu, státní příspěvkové organizace a příspěvkové organizace zřízené územními samosprávními celky.

 

Kde můžete čerpat?

 

Oblast…

  • kultury – vstupenky do kina, divadla a dalších kulturních zařízení…
  • sportu – sportovní centra, bazény, akvaparky, tenis, golf…
  • vzdělání – pouze na vzdělávací kurzy: autoškoly, jazykové kurzy, počítačové kurzy (jen v souladu s FKSP)…
  • zdraví – určeno jen pro nákup vitaminů, úhradu očkování proti chřipce, klíšťové encefalitidě a hepatitidě A a dále na rehabilitace a zdravotní masáže; nelze využít na nákup zdravotních potřeb a optiky…
  • dovolená – rekreační pobyty v České republice i v zahraničí, a to jak pro zaměstnance, tak pro jejich rodinné příslušníky…

 

Proč cafeteria?

  • Jednoduchý a moderní nástroj pro správu a čerpání benefitů
  • Systém můžete nastavit přesně dle vašich potřeb a preferencí
  • Firemní design je samozřejmostí
  • Oproti poukázkám získáváte mnoho dalších funkcí a možností

 

Chcete jednoduchý systém? Máme pro Vás základní verzi cafeterie (C-UP FKSP), která splní všechny vaše potřeby.

 

Navíc získáte

  • Jedinečný a moderní nástroj pro čerpání zaměstnaneckých benefitů
  • Cashback – možnost získat další prostředky do kafeterie z nákupů na více jak 80 eshopech
  • Hotovostní transakce – nabijte si svůj účet vlastními prostředky a už vám nikdy neuteče žádná sleva a speciální nabídka
  • Dokonalý přehled o využití benefitů zaměstnanci
  • Možnost využití nadstandardních modulů – aukce, ankety, losování, chat, Moje odměna přeobjednávky atd.
  • Vynikající nástroj HR marketingu
  • Možnost propojení se stravenkami Cheque Déjeuner nebo stravenkovou kartou
  • Možnost výměny kreditu za poukázky Unišek+FKSP
  • A mnoho dalších výhod…

 

Vstupte do Gallery βeta ZDE.

Vyhláška 114/2002 Sb., přímo neupravuje formu čerpání prostředků z fondu kulturních a sociálních potřeb.

Čerpání je možné formou přímé úhrady u poskytovatele služby nebo prostřednictvím elektronické Cafeterie.

Podmínkou je, že organizace dodrží ustanovení vyhlášky uvedené v § 3, odstavci 3. Podle tohoto ustanovení organizace může přispívat pouze na činnosti, které organizuje nebo spoluorganizuje nebo pořídí o jiné organizační složky státu nebo právnické, nebo fyzické osoby. Znamená to že, plnění uvedené v § 4 až 14 vyhlášky lze pořídit o jiného podnikatelského subjektu, přičemž není rozhodující, jestli se jedná o společnost založenou podle zákona 90/2012 Sb., o obchodních korporací nebo zákona 455/1991 Sb., živnostenského zákona. Nákupem služby a její úhradou je splněna podmínka uvedená v § 3, odstavce 3, vyhlášky.

Organizace podle § 3, odstavce 1, je dále povinná sestavit rozpočet a zásady pro čerpání prostředků z fondu kulturních a sociálních potřeb. Elektronická forma Cafeterie umožňuje organizaci efektivně spravovat zaměstnanecké benefiy a umožní přispívat pouze na činnosti uvedené v § 4 až 14 vyhlášky 114/2002 Sb., v souladu s rozpočtem.

Naše společnost má více než 12 500 smluvních partnerů. Kredit je navíc možné uplatnit i ve více jak 30 eshopech z různých oblastí.

 

Pro informaci o velikosti sítě, která každým dnem roste, nás, prosím, kontaktujte na e-mailu: gb@upcz.cz. Rádi vám sdělíme aktuální informace.

Od pondělí do pátku (8.00–18.00 hodin) je vám k dispozici naše klientské oddělení.

 

Kontakty:

telefon: 241 043 111

e-mail: gb@upcz.cz

Vážení obchodní partneři,

dovolujeme si Vás tímto informovat, že s účinností od 5. 6. 2017 došlo ke změně názvu naší společnosti Le Chèque Déjeuner s.r.o.
se sídlem Zelený pruh 1560/99, 140 00 Praha 4.

Od výše uvedeného data vystupuje naše společnost pod
obchodním názvem: Up Česká republika s.r.o.

Více informací najdete ZDE.