- akce již proběhla.
Exchange Meeting v Innogy – Front office je tváří vaší firmy. Jak zajistit, aby fungoval na 100%?
Přijďte si pro konkrétní tipy a strategie, jak podpořit ty, kteří drží firmu na očích – a posuňte jejich výkon i spokojenost na novou úroveň. Inspirace, praxe, výsledky. HR služby se v jakékoliv společnosti z velké části odvíjí od požadavků byznysu. Co tým, to jiný požadavek a nutnost HR přizpůsobit se specifikám daného oddělení. Rádi bychom se, spolu s vámi, zastavili nad specifickým přístupem, který v innogy volí tzv. front officových týmů v B2C segmentu. Jde o péči o jejich kolegy, kteří přímo komunikují s koncovými zákazníky – domácnostmi, kteří od innogy odebírají, kromě jiného, plyn a elektřinu. Jejich pracovní život je v posledních letech velmi hektický a vyžaduje i ze strany společnosti velkou dávku flexibility a inovativnosti. Na některé projekty jsou hrdí, některé věci by nyní udělali jinak. I o tom s vámi rádi pohovoří.
08:45-9:00 – registrace, přivítání
09:00 – 9:15 – Lenka Kružíková, Senior HR Manager společnosti innogy | Jak funguje HR v innogy
09:15 – 10:00 – Karel Kincl, Chief Operating Officer innogy Zákaznické služby | Front-office B2C segment očima jednatele
10:00 – 10:15 – Q&A, diskuse
10:30 – 11:00 – Kamila Hofhansová, HRBP a Anna Hoffmeister,Teamleader vzdělávání | Radosti a úskalí péče o rychlý byznys call center a pobočkové sítě v innogy ; HR Projekty pro front-office útvary
11:15 – 12:00 – David Adámek, Oddělení trenérů innogy Zákaznické služby | Fungování vzdělávacího centra „Akademie“ v innogy ;Systém adaptace nováčka a vzdělávání pro front-office pozice
12:00 – 12:15 – Q&A, diskuse
12:15 – 13:00 – Networking a občerstvení