Sdílené momenty, silnější týmy: Up benefity spouští Fotonástěnku

Tiskové zprávy

doba čtení: 3 min.

Up benefity, přední specialista na péči o zaměstnance působící na českém trhu již 30 let, rozšiřuje své revoluční digitální řešení Verso o nový modul. Fotonástěnka v aplikaci Můj Up funguje jako interní sociální síť, jejímž základem je sdílená digitální fotogalerie mezi kolegy. Díky přirozenému sdílení momentů mezi kolegy posiluje vzájemné vztahy a propojuje zaměstnance napříč firmou. Nový modul tak přináší další rozměr k budování zdravé firemní kultury, které je hlavním posláním Versa.

Chvíle z teambuildingů, firemních výjezdů, narozeninových snídaní nebo zábavné momenty z každodenního života v kanceláři – to vše mohou nyní zaměstnanci sdílet na jednom místě, a to moderním způsobem odpovídajícím současné době.


„V našem nedávném průzkumu Barometr zaměstnanců mezi více než tisícovkou lidí více než polovina uvedla, že jejich firma stále využívá klasickou nástěnku jako jeden z hlavních komunikačních kanálů. Často jde přitom o společnosti, které se navenek prezentují jako technologičtí lídři. Při vývoji Fotonástěnky jsme chtěli tento osvědčený formát zachovat, ale zároveň jej převést do digitální podoby, která odpovídá tempu a stylu komunikace 20. let tohoto století,“ vysvětluje Věra Smolíková, ředitelka strategického marketingu a IT v Up benefity.

Týmová soudržnost v digitálním věku

Fotonástěnka však neslouží jen ke sdílení momentek z prostředí firmy. Jejím klíčovým cílem je podpora mezilidských vztahů a týmového ducha napříč firmou. Právě tyto oblasti je v současné době nutné posílit a upevnit. Podle výsledků Barometru vnímá 35 % zaměstnanců současnou dekádu jako vůbec nejhorší, pokud jde o kvalitu pracovních vztahů. Podobně negativně hodnotí i oblast motivace, nadšení a odhodlání či setkávání se s kolegy.


„Společně sdílené momenty pomáhají stmelovat týmy. Emoce a radost přenášené skrze sdílené fotografie sbližují kolegy, zlepšují komunikaci a posilují vztahy i mezi odděleními. To vše přispívá k budování zdravé firemní kultury – a to v bezpečném prostředí interní sítě, která funguje výhradně uvnitř společnosti,“ popisuje Věra Smolíková.

Jak to funguje?

Používání Fotonástěnky je jednoduché a intuitivní. V aplikaci Můj Up stačí klepnout na sekci „Čas s kolegy“ a z nabídky vybrat „Fotonástěnku“. Pomocí tlačítka „+“ ve spodní části obrazovky lze pak snadno nahrát konkrétní fotka – ať už z teambuildingu, firemní akce nebo běžného dne v kanceláři. Ke snímku je vhodné přidat krátký popisek a jednoduše ho nasdílet s ostatními. Kolegové pak mohou vaše příspěvky prohlížet, komentovat nebo jen potichu obdivovat.

Sdílení momentů jako investice do budoucnosti

Fotonástěnka je víc než jen galerie firemních fotografií – stává se mostem mezi kolegy a nástrojem pro podporu vztahů a firemní soudržnosti. V době, kdy firmy čelí výzvám spojeným s hybridní prací, klesající motivací a oslabováním mezilidských vazeb, nabízí toto řešení jednoduchý, přesto efektivní způsob, jak podporovat týmového ducha.

„Naším cílem bylo vytvořit nástroj, který přirozeně zapadne do každodenního života ve firmě, bude pro zaměstnance snadno použitelný a zároveň bude mít skutečný dopad na vztahy i atmosféru na pracovišti. Věříme, že Fotonástěnka se stane dalším užitečným řešením pro budování zdravé firemní kultury, která je nezbytná pro úspěšnou budoucnost každé moderní firmy,“ dodává Věra Smolíková z Up benefity.

Ruben Vančo

Autor

Ruben Vančo Head of Communications

otec dvou dcer, zastánce výkonnostního marketingu, zrychlující se půlmaratonec, amatérský milovník malých scén, fanoušek elektro swingu, kávový hedonista, veselý cyklista, užaslý pozorovatel…