O nás

Up Česká republika s.r.o.

 

Za vším, co děláme, jsou lidé.
Na jedné straně naši odborníci, na straně druhé naši klienti a jejich zaměstnanci, pro jejichž spokojenost vytváříme atraktivní benefitní programy. Jen spokojení zaměstnanci mají motivaci pracovat s maximálním nasazením, a právě takové se svým klientům snažíme zajistit již dvacet let…

 

Up Česká republika s.r.o. zde zahájila své působení v roce 1995 a od té doby pomáhá budovat trh nefinančních zaměstnaneckých benefitů. Jako jeden z lídrů trhu určujeme trendy  a díky špičkovému know-how dokážeme kvalifikovaně odhadovat vývoj zaměstnanosti, analyzovat aktuální situaci klientů a v souladu s jejich požadavky navrhovat a uvádět do praxe efektivní benefitní systémy a věrnostní programy, které současně optimalizují mzdové náklady. Specializujeme se na lidské zdroje a personální poradenství, ale nabízíme rovněž inovativní řešení v oblasti marketingu a strategického rozvoje firem.

 

Up Česká republika s.r.o. je součástí mezinárodní skupiny Up Group, která dnes působí v 17 zemích celého světa a její úspěch vychází i z modelu řízení, kdy každý zaměstnanec vnímá spoluzodpovědnost za rozvoj celé společnosti. Jedině tak mohou být naplňována náročná očekávání našich klientů. Důraz na výkon, kreativitu při řešení úkolů a otevřenost novým postupům a technologiím jsou součástí firemní politiky, stejně jako vysoká míra společenské odpovědnosti. Naším cílem je tak kromě ekonomického růstu také snaha přispívat k pokroku v sociální oblasti a podílet se na zlepšování každodenního života.

Vítejte ve světě benefitů pro život

Svět Up Group se neustále mění a rozrůstá. Naše společnost podniká s hodnotami, které jsou možná mimo hlavní zprávy, ale jež se dotýkají milionů lidí. A to dennodenně. Naše stravenky  Chèque Déjeuner jsou používány k úhradě obědů každý den, s našimi poukázkami se setkávají obchodníci po celé republice. Ti, kteří je dostávají jako bonusy ke svým mzdám, je proměňují nejen za zboží, ale i za zážitky, kulturu, sport, volný čas či péči o zdraví a dovolenou. Tam všude naše bonusové poukázky pomáhají a jsou vždy po ruce. Jsou to statisíce uživatelů, tisíce provozoven, firmy i instituce po celé České republice. Ti všichni se denně dívají na naše oranžové logo Up.

 

Jiří Kráčmar

generální ředitel

Up Česká republika s.r.o.

 

 

Mezinárodní skupina Up Group

51 let zkušeností

Působnost v 17 zemích

27 milionů uživatelů
5,7 miliardy € objemu emise
1,7 milionu provozoven v obchodní síti Up Group
300 000 firem ze soukromého i státního sektoru

2 675 zaměstnanců

 

Aktuálně společnost působí v těchto zemích: Belgie, Brazílie, Bulharsko, Česká republika, Francie, Itálie, Maďarsko, Maroko, Mexiko, Německo, Polsko, Portugalsko, Rumunsko, Řecko, Slovensko, Španělsko a Turecko.

 

Pro více informací o Up Group  klikněte zde.

Certifikát kvality

Společnost Up Česká republika byla zapsána do seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který je spravován ministerstvem pro místní rozvoj.

 

Seznam kvalifikovaných dodavatelů vede ministerstvo pro místní rozvoj podle § 125 a následujících ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách. MMR do seznamu zapisuje dodavatele, kteří splnili kvalifikaci podle § 53 (základní kvalifikační kritéria) a § 54 (profesní kvalifikační kritéria) zákona o veřejných zakázkách a splnění kvalifikace doložili ministerstvu příslušnými doklady.

Etický kodex

Skupina, která již po více než 50 let vyznává družstevní hodnoty, přikládá napříč hranicemi velký význam exemplárnímu charakteru chování svých zaměstnanců nezávisle na jejich pracovním zařazení.

V souladu s pravidlem skupiny « Chování v obchodním styku » si Kodex klade za cíl formalizovat stávající principy skupiny a specifikovat osvědčené postupy, které mají být dodržovány při výkonu našich každodenních činností.

Kodex je dostupný k přečtení ZDE.

Významná mezinárodní společnost Up Česká republika s.r.o., specialista v oblasti  motivačních programů a zaměstnaneckých benefitů, hledá vhodného kandidáta/kandidátku na pozici:

Konzultant zaměstnaneckých benefitů po telefonu

Náplň práce

  • Po telefonu prodávat produkty, které přináší motivaci a úsporu
  • Uzavírat jednoduché smlouvy, zajišťovat administrativu
  • Komunikovat se zákazníky ze segmentu malých a středních firem
  • Pracovat na PC – aktualizovat a editovat údaje v interní databázi
  • Mít zodpovědnost za prodejní výsledky ve svěřené oblasti

 

Požadujeme

  • Výborné komunikační dovednosti (prezentační i argumentační)
  • Nadšený a aktivní přístup k práci i k obchodu, sebemotivaci
  • Orientaci na výsledek
  • Samostatnost, cílevědomost a spolehlivost
  • Silnou osobnost, která zvládne tlak a nebojí se odmítnutí
  • Dobrou znalost MS Office (zejména Excel)

 

Nabízíme

    • Budete pro nás důležitá/ý Vy i Vaše pozice
    • Práci v úspěšné firmě i oddělení
    • Příjemný a různorodý kolektiv
    • Školení, která zvýší Vaši profesionalitu a šanci na úspěch
    • Motivující finanční i bonusové ohodnocení (bonusový systém měsíční i roční)
    • Nadstandardní nastavení benefitů

     

    V případě Vašeho zájmu zašlete svůj strukturovaný životopis na e-mail: kariera@upcz.cz

     

Obchodní zástupce pro partnerskou síť

Náplň práce

  • Aktivní vyhledávání partnerských společností (restaurace, maloobchody, sportovní centra, atd.) v přiděleném regionu
  • Samostatné vedení obchodních jednání, uzavírání smluv
  • Odpovědnost za plnění stanovených cílů a plánů
  • Budování nadstandardních obchodních vztahů s cílem
  • Zajistit retenci partnerů
  • Zajištění pravidelné aktualizace údajů o partnerských společnostech
  • Práce s databází, reporting

 

Požadujeme

  • Velmi dobré prodejní, komunikační a prezentační dovednosti
  • Samostatnost, zodpovědnost, flexibilitu
  • Znalost daného regionu (výhoda)
  • SŠ vzdělání
  • Minimálně 2 roky praxe na obdobné pozici
  • Dobrou uživatelskou znalost práce na PC (MS Office)
  • Řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič
  • Znalost cizího jazyka výhodou (pref. AJ/NJ)

 

Nabízíme

    • Perspektivní zaměstnání ve stabilní společnosti
    • Motivační mzdové ohodnocení, jehož výši ovlivňujete svým výkonem
    • Služební vůz i k soukromému použití
    • Notebook, mobilní telefon
    • Zaměstnanecké benefity (stravenky, příspěvek na penzijní připojištění a/nebo životní pojištění, 5 týdnů dovolené, a jiné)
    • Nástup ihned nebo dohodou

     

    V případě Vašeho zájmu zašlete svůj strukturovaný životopis na e-mail: kariera@upcz.cz

     

Specialista/ka zákaznického servisu

Náplň práce

  • Pomáhat a radit našim zákazníkům po telefonu, e-mailu a chatu
  • Zajišťovat administrativní činnosti spojené s chodem zákaznického oddělení
  • Spolupracovat s našimi obchodními zástupci a kolegy s ostatních oddělení
  • Pracovat s klientskou databází a interními systémy

 

 

Nabízíme

    • zaměstnání ve stabilní nadnárodní společnosti
    • příjemné pracovní prostředí a kolektiv
    • stravenky plně hrazené zaměstnavatelem
    • 5 týdnů dovolené
    • roční kupon MHD
    • příspěvek na penzijní připojištění/životní pojištění
    • benefitní program cafeterie (příspěvek na dovolenou, sport, kulturu, zdraví..)
    • rozvojové programy

     

  • V případě Vašeho zájmu zašlete svůj strukturovaný životopis na e-mail: kariera@upcz.cz

Specialista aktivace bankovních terminálů

Náplň práce

  • Práce s interní databází obchodních partnerů
  • Zpracování požadavků na aktivaci bankovních terminálů v systému
  • Komunikace s dodavateli technických řešení při zpětném ověřování požadavků
  • Vytváření reportů / aktualizace seznamů
  • Případná komunikace s provozovnami

 

Požadujeme

  • Uživatelská znalost práce s PC (MS Office, Outlook)
  • Komunikativní dovednosti
  • Pečlivost, dodržování termínů
  • Samostatnost a proaktivní přístup
  • Komunikativní znalost AJ

 

Nabízíme

    • Zaměstnání ve stabilní nadnárodní společnosti
    • Příjemné pracovní prostředí a kolektiv
    • Stravenky plně hrazené zaměstnavatelem
    • 5 týdnů dovolené
    • Kupon MHD
    • Příspěvek na penzijní připojištění / životní pojištění
    • Cafeterii (příspěvek na dovolenou, sport, zdraví, kulturu, …)

     

    V případě Vašeho zájmu zašlete svůj strukturovaný životopis na e-mail: kariera@upcz.cz

     

Asistent/ka obchodního týmu

Náplň práce

  • Podílet se na vyhledávání nových obchodních příležitostí
  • Telefonické kontaktování potencionálních klientů s cílem domluvit schůzku obchodnímu zástupci
  • Organizační a administrativní podpora obchodního týmu
  • Vytváření statistik a reportů
  • Pracovat klientskou databází a interními systémy

 

Požadujeme

  • Jste dynamická osoba s proklientskou orientací?
  • Máte obchodní myšlení?
  • Nejsou Vám cizí komunikační, prezentační a organizační dovednosti?
  • Jste týmový hráč, který se nebojí samostatné práce?
  • Máte pozitivní vztah k administrativě, jste pečlivý, a dodržujete termíny?
  • Ovládáte MS Office (zejména Excel) na pokročilé úrovni?

 

Nabízíme

    • Zaměstnání ve stabilní nadnárodní společnosti
    • Příjemné pracovní prostředí a kolektiv
    • Stravenky plně hrazené zaměstnavatelem
    • 5 týdnů dovolené
    • Roční kupon MHD
    • Příspěvek na penzijní připojištění/životní pojištění
    • Benefitní program cafeterie (příspěvek na dovolenou, sport, kulturu, zdraví..)
    • Rozvojové programy
    • Nástup ihned nebo dle dohody

     

    V případě Vašeho zájmu zašlete svůj strukturovaný životopis na e-mail: kariera@upcz.cz

     

Marketing Communication Manager

Náplň práce

  • Podílet se na definování strategie a plánu komunikace
  • Spolupráce při stanovování rozpočtu a jeho řízení
  • Tvorba a řízení online/offline komunikačních kampaní
  • Monitoring a analýza komunikační strategie, reportování výsledků
  • Odpovědnost a řízení online aktivit, správa webu a sociálních sítí
  • Odpovědnost za obsahovou stránku komunikačních materiálů
  • Koordinace PR aktivit, organizace eventů

 

Požadujeme

  • Výborné komunikační a organizační schopnosti
  • Kreativita a proaktivita
  • Samostatnost, zodpovědnost, flexibilita
  • Schopnost logického myšlení
  • Min. 4 roky praxe v oblasti marketingu/PR (sektor služeb výhodou)
  • Zkušenost s vedením lidí
  • VŠ nebo SŠ vzdělání
  • Uživatelská znalost MS Office, znalost grafických programů výhodou

 

Nabízíme

    • Zaměstnání ve stabilní nadnárodní společnosti
    • Profesní rozvoj
    • Notebook
    • Mobilní telefon
    • Stravenky plně hrazené zaměstnavatelem
    • 5 týdnů dovolené
    • Kupon MHD
    • Příspěvek na penzijní připojištění
    • Příspěvek na životní pojištění
    • Cafeterii (příspěvek na dovolenou, sport, kulturu, zdraví..)

     

    V případě Vašeho zájmu zašlete svůj strukturovaný životopis na e-mail: kariera@upcz.cz

     

Pracovník výroby

Náplň práce

  • Výroba poukázkových knížek
  • Kontrola kvality a množství vytištěných poukázek dle objednávky
  • Předání poukázkových knížek k dalšímu zpracování
  • Pravidelný úklid pracoviště

 

Požadujeme

  • Manuální zručnost
  • Spolehlivost
  • Čistý rejstřík trestů
  • Ochotu pracovat na směny (ranní/odpolední)

 

Nabízíme

    • Nástup ihned nebo dohodou
    • Místo výkonu práce: Praha 4
    • Pracovní poměr na dobu určitou 1 rok
    • Práci na plný úvazek
    • Stravenky plně hrazené zaměstnavatelem
    • 5 týdnů dovolené
    • Kupon MHD
    • Cafeterii (příspěvek na dovolenou, sport, kulturu, zdraví)

     

    V případě Vašeho zájmu zašlete svůj strukturovaný životopis na e-mail: kariera@upcz.cz

     

Pracovník/ce expedice

Náplň práce

  • Balení a expedice zásilek
  • Objednávání dopravců a spotřebního materiálu
  • Kontrola kvality a množství dle objednávky
  • Předání zásilek dopravcům

 

Požadujeme

  • Manuální zručnost
  • Uživatelskou znalost práce na PC
  • Spolehlivost
  • Čistý rejstřík trestů
  • Ochotu pracovat na směny (ranní/odpolední)

 

Nabízíme

    • Nástup ihned nebo dohodou
    • Místo výkonu práce: Praha 4
    • Pracovní poměr na dobu určitou 1 rok
    • Práci na plný úvazek
    • Stravenky plně hrazené zaměstnavatelem
    • 5 týdnů dovolené
    • Kupon MHD
    • Cafeterii (příspěvek na dovolenou, sport, kulturu, zdraví)

     

  • V případě Vašeho zájmu zašlete svůj strukturovaný životopis na e-mail: kariera@upcz.cz

Vaše jméno (vyžadováno)

Váš email (vyžadováno)

Předmět

Vaše zpráva

Vážení klienti a obchodní partneři,

chtěli bychom Vás informovat o plánovém uzavření naší pobočky v Českém Těšíně, a to k 15. únoru 2018.

Jak objednat poukázky?

Poukázky můžete objednávat přes Zákaznickou zónu (na www.extranet.upcz.cz)

Jak na proplacení poukázek?

V případě proplacení Vámi akceptovaných poukázek využijte prosím jednu z níže uvedených možností:

1. Poukázky lze zaslat poštou formou cenného psaní na centrálu Up Česká republika s.r.o., Zelený pruh 1560/99, Praha 4, 140 00 společně s výčetkou

2. Stravenky je možné vracet také prostřednictvím sběrných míst MAKRO nebo prostřednictvím společnosti Bidfood.

 

Věříme, že tento krok přijmete s pochopením a že i nadále budete s našimi službami spokojeni.