O nás

Up Česká republika s.r.o.

 

Za vším, co děláme, jsou lidé.
Na jedné straně naši odborníci, na straně druhé naši klienti a jejich zaměstnanci, pro jejichž spokojenost vytváříme atraktivní benefitní programy. Jen spokojení zaměstnanci mají motivaci pracovat s maximálním nasazením, a právě takové se svým klientům snažíme zajistit již dvacet let…

 

Up Česká republika s.r.o. zde zahájila své působení v roce 1995 a od té doby pomáhá budovat trh nefinančních zaměstnaneckých benefitů. Jako jeden z lídrů trhu určujeme trendy  a díky špičkovému know-how dokážeme kvalifikovaně odhadovat vývoj zaměstnanosti, analyzovat aktuální situaci klientů a v souladu s jejich požadavky navrhovat a uvádět do praxe efektivní benefitní systémy a věrnostní programy, které současně optimalizují mzdové náklady. Specializujeme se na lidské zdroje a personální poradenství, ale nabízíme rovněž inovativní řešení v oblasti marketingu a strategického rozvoje firem.

 

Up Česká republika s.r.o. je součástí mezinárodní skupiny Up Group, která dnes působí v 17 zemích celého světa a její úspěch vychází i z modelu řízení, kdy každý zaměstnanec vnímá spoluzodpovědnost za rozvoj celé společnosti. Jedině tak mohou být naplňována náročná očekávání našich klientů. Důraz na výkon, kreativitu při řešení úkolů a otevřenost novým postupům a technologiím jsou součástí firemní politiky, stejně jako vysoká míra společenské odpovědnosti. Naším cílem je tak kromě ekonomického růstu také snaha přispívat k pokroku v sociální oblasti a podílet se na zlepšování každodenního života.

Vítejte ve světě benefitů pro život

Svět Up Group se neustále mění a rozrůstá. Naše společnost podniká s hodnotami, které jsou možná mimo hlavní zprávy, ale jež se dotýkají milionů lidí. A to dennodenně. Naše stravenky  Chèque Déjeuner jsou používány k úhradě obědů každý den, s našimi poukázkami se setkávají obchodníci po celé republice. Ti, kteří je dostávají jako bonusy ke svým mzdám, je proměňují nejen za zboží, ale i za zážitky, kulturu, sport, volný čas či péči o zdraví a dovolenou. Tam všude naše bonusové poukázky pomáhají a jsou vždy po ruce. Jsou to statisíce uživatelů, tisíce provozoven, firmy i instituce po celé České republice. Ti všichni se denně dívají na naše oranžové logo Up.

 

Jiří Kráčmar

generální ředitel

Up Česká republika s.r.o.

 

 

Mezinárodní skupina Up Group

51 let zkušeností

Působnost v 17 zemích

27 milionů uživatelů
5,7 miliardy € objemu emise
1,7 milionu provozoven v obchodní síti Up Group
300 000 firem ze soukromého i státního sektoru

2 675 zaměstnanců

 

Aktuálně společnost působí v těchto zemích: Belgie, Brazílie, Bulharsko, Česká republika, Francie, Itálie, Maďarsko, Maroko, Mexiko, Německo, Polsko, Portugalsko, Rumunsko, Řecko, Slovensko, Španělsko a Turecko.

 

Pro více informací o Up Group  klikněte zde.

Certifikát kvality

Společnost Up Česká republika byla zapsána do seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který je spravován ministerstvem pro místní rozvoj.

 

Seznam kvalifikovaných dodavatelů vede ministerstvo pro místní rozvoj podle § 125 a následujících ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách. MMR do seznamu zapisuje dodavatele, kteří splnili kvalifikaci podle § 53 (základní kvalifikační kritéria) a § 54 (profesní kvalifikační kritéria) zákona o veřejných zakázkách a splnění kvalifikace doložili ministerstvu příslušnými doklady.

Etický kodex

Skupina, která již po více než 50 let vyznává družstevní hodnoty, přikládá napříč hranicemi velký význam exemplárnímu charakteru chování svých zaměstnanců nezávisle na jejich pracovním zařazení.

V souladu s pravidlem skupiny « Chování v obchodním styku » si Kodex klade za cíl formalizovat stávající principy skupiny a specifikovat osvědčené postupy, které mají být dodržovány při výkonu našich každodenních činností.

Kodex je dostupný k přečtení ZDE.

Významná mezinárodní společnost Up Česká republika s.r.o., specialista v oblasti  motivačních programů a zaměstnaneckých benefitů, hledá vhodného kandidáta/kandidátku na pozici:

Product manager

Náplň práce

  • Pravidelné sledování trhu a konkurenčních produktů, definování naší produktové strategie
  • Detailní znalost příslušných produktů (funkcionalit, modulů), identifikace možností jejich dalšího vývoje
  • Koordinace vývojových prací ve spolupráci s externími i interními dodavateli, zajištění uživatelských testů, zodpovědnost za bezchybnou funkčnost produktů
  • Definování prodejní strategie, cenové politiky ve spolupráci s obchodním oddělením
  • Příprava a realizace marketingové a komunikační kampaně, její vyhodnocování
  • Školení interních / externích uživatelů
  • Průběžná analýza výsledků prodeje, návrh opatření
  • Řízení rozpočtu, pravidelný reporting
  • Proaktivní a efektivní spolupráci s ostatními odděleními a externími dodavateli

 

Požadujeme

  • VŠ / SŠ vzdělání
  • Praxe na obdobné pozici min. 2 roky, pozitivní vztah k novým technologiím
  • Předchozí zkušenost s vedením projektů / produktů
  • Velmi dobré komunikační, organizační a prezentační dovednosti
  • Analytické / strategické myšlení
  • Spolehlivost, samostatnost
  • Zodpovědnost, rozhodnost, „tah na branku“,
  • Dobrá znalost MS Office
  • Komunikativní znalost AJ

 

Nabízíme

    • Zajímavou a tvůrčí práci ve stabilní nadnárodní společnosti
    • Možnost participovat na inovativních projektech
    • Nadstandardní zaměstnanecké benefity

     

    V případě Vašeho zájmu zašlete svůj strukturovaný životopis na e-mail: kariera@upcz.cz

     

Konzultant zaměstnaneckých benefitů po telefonu

Náplň práce

  • Po telefonu prodávat produkty, které přináší motivaci a úsporu
  • Uzavírat jednoduché smlouvy, zajišťovat administrativu
  • Komunikovat se zákazníky ze segmentu malých a středních firem
  • Pracovat na PC – aktualizovat a editovat údaje v interní databázi
  • Mít zodpovědnost za prodejní výsledky ve svěřené oblasti

 

Požadujeme

  • Výborné komunikační dovednosti (prezentační i argumentační)
  • Nadšený a aktivní přístup k práci i k obchodu, sebemotivaci
  • Orientaci na výsledek
  • Samostatnost, cílevědomost a spolehlivost
  • Silnou osobnost, která zvládne tlak a nebojí se odmítnutí
  • Dobrou znalost MS Office (zejména Excel)

 

Nabízíme

    • Budete pro nás důležitá/ý Vy i Vaše pozice
    • Práci v úspěšné firmě i oddělení
    • Příjemný a různorodý kolektiv
    • Školení, která zvýší Vaši profesionalitu a šanci na úspěch
    • Motivující finanční i bonusové ohodnocení (bonusový systém měsíční i roční)
    • Nadstandardní nastavení benefitů

     

    V případě Vašeho zájmu zašlete svůj strukturovaný životopis na e-mail: kariera@upcz.cz

     

Vaše jméno (vyžadováno)

Váš email (vyžadováno)

Předmět

Vaše zpráva

Please leave this field empty.

V pátek 24. 11. 2017 bude provoz klientského oddělení pouze do 12. hodin.

Vaše dotazy a objednávky přijaté po 12. hodině budou zpracovány v pondělí 27. 11. 2017. Děkujeme za pochopení.