O nás

Up Česká republika s.r.o.

 

Za vším, co děláme, jsou lidé.
Na jedné straně naši odborníci, na straně druhé naši klienti a jejich zaměstnanci, pro jejichž spokojenost vytváříme atraktivní benefitní programy. Jen spokojení zaměstnanci mají motivaci pracovat s maximálním nasazením, a právě takové se svým klientům snažíme zajistit již dvacet let…

 

Up Česká republika s.r.o. zde zahájila své působení v roce 1995 a od té doby pomáhá budovat trh nefinančních zaměstnaneckých benefitů. Jako jeden z lídrů trhu určujeme trendy  a díky špičkovému know-how dokážeme kvalifikovaně odhadovat vývoj zaměstnanosti, analyzovat aktuální situaci klientů a v souladu s jejich požadavky navrhovat a uvádět do praxe efektivní benefitní systémy a věrnostní programy, které současně optimalizují mzdové náklady. Specializujeme se na lidské zdroje a personální poradenství, ale nabízíme rovněž inovativní řešení v oblasti marketingu a strategického rozvoje firem.

 

Up Česká republika s.r.o. je součástí mezinárodní skupiny Up Group, která dnes působí v 17 zemích celého světa a její úspěch vychází i z modelu řízení, kdy každý zaměstnanec vnímá spoluzodpovědnost za rozvoj celé společnosti. Jedině tak mohou být naplňována náročná očekávání našich klientů. Důraz na výkon, kreativitu při řešení úkolů a otevřenost novým postupům a technologiím jsou součástí firemní politiky, stejně jako vysoká míra společenské odpovědnosti. Naším cílem je tak kromě ekonomického růstu také snaha přispívat k pokroku v sociální oblasti a podílet se na zlepšování každodenního života.

Vítejte ve světě benefitů pro život

Svět Up Group se neustále mění a rozrůstá. Naše společnost podniká s hodnotami, které jsou možná mimo hlavní zprávy, ale jež se dotýkají milionů lidí. A to dennodenně. Naše stravenky  Chèque Déjeuner jsou používány k úhradě obědů každý den, s našimi poukázkami se setkávají obchodníci po celé republice. Ti, kteří je dostávají jako bonusy ke svým mzdám, je proměňují nejen za zboží, ale i za zážitky, kulturu, sport, volný čas či péči o zdraví a dovolenou. Tam všude naše bonusové poukázky pomáhají a jsou vždy po ruce. Jsou to statisíce uživatelů, tisíce provozoven, firmy i instituce po celé České republice. Ti všichni se denně dívají na naše oranžové logo Up.

 

Jiří Kráčmar

generální ředitel

Up Česká republika s.r.o.

 

 

Mezinárodní skupina Up Group

51 let zkušeností

Působnost v 17 zemích

27 milionů uživatelů
5,7 miliardy € objemu emise
1,7 milionu provozoven v obchodní síti Up Group
300 000 firem ze soukromého i státního sektoru

2 675 zaměstnanců

 

Aktuálně společnost působí v těchto zemích: Belgie, Brazílie, Bulharsko, Česká republika, Francie, Itálie, Maďarsko, Maroko, Mexiko, Německo, Polsko, Portugalsko, Rumunsko, Řecko, Slovensko, Španělsko a Turecko.

 

Pro více informací o Up Group  klikněte zde.

Certifikát kvality

Společnost Up Česká republika byla zapsána do seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který je spravován ministerstvem pro místní rozvoj.

 

Seznam kvalifikovaných dodavatelů vede ministerstvo pro místní rozvoj podle § 125 a následujících ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách. MMR do seznamu zapisuje dodavatele, kteří splnili kvalifikaci podle § 53 (základní kvalifikační kritéria) a § 54 (profesní kvalifikační kritéria) zákona o veřejných zakázkách a splnění kvalifikace doložili ministerstvu příslušnými doklady.

Etický kodex

Skupina, která již po více než 50 let vyznává družstevní hodnoty, přikládá napříč hranicemi velký význam exemplárnímu charakteru chování svých zaměstnanců nezávisle na jejich pracovním zařazení.

V souladu s pravidlem skupiny « Chování v obchodním styku » si Kodex klade za cíl formalizovat stávající principy skupiny a specifikovat osvědčené postupy, které mají být dodržovány při výkonu našich každodenních činností.

Kodex je dostupný k přečtení ZDE.

Významná mezinárodní společnost Up Česká republika s.r.o., specialista v oblasti  motivačních programů a zaměstnaneckých benefitů, hledá vhodného kandidáta/kandidátku na pozici:

Konzultant zaměstnaneckých benefitů po telefonu

Náplň práce

  • Po telefonu prodávat produkty, které přináší motivaci a úsporu
  • Uzavírat jednoduché smlouvy, zajišťovat administrativu
  • Komunikovat se zákazníky ze segmentu malých a středních firem
  • Pracovat na PC – aktualizovat a editovat údaje v interní databázi
  • Mít zodpovědnost za prodejní výsledky ve svěřené oblasti

 

Požadujeme

  • Výborné komunikační dovednosti (prezentační i argumentační)
  • Nadšený a aktivní přístup k práci i k obchodu, sebemotivaci
  • Orientaci na výsledek
  • Samostatnost, cílevědomost a spolehlivost
  • Silnou osobnost, která zvládne tlak a nebojí se odmítnutí
  • Dobrou znalost MS Office (zejména Excel)

 

Nabízíme

    • Budete pro nás důležitá/ý Vy i Vaše pozice
    • Práci v úspěšné firmě i oddělení
    • Příjemný a různorodý kolektiv
    • Školení, která zvýší Vaši profesionalitu a šanci na úspěch
    • Motivující finanční i bonusové ohodnocení (bonusový systém měsíční i roční)
    • Nadstandardní nastavení benefitů

     

  • Místo výkonu práce: Praha, Pardubice

 

  • V případě Vašeho zájmu zašlete svůj strukturovaný životopis na e-mail: kariera@upcz.cz

Specialista/ka klientské podpory pro Cafeterii

Náplň práce

  • Správa elektronického benefitního systému Cafeterie a zajištění související dokumentace
  • Podpora klientů / uživatelů systému
  • Podílení se na optimalizaci systému Cafeterie
  • Spolupráce s dalšími interními články obchodní organizace
  • Práce s interními databázemi a CRM
  • Reporting

 

Co od Vás očekáváme

  • Orientace na zákazníka, velmi dobré komunikační dovednosti
  • Analytické myšlení, pečlivost, zodpovědnost, cílevědomost
  • Pozitivní vztah k novým trendům a technologiím
  • Ochota učit se a vzdělávat se
  • Dobrá znalost MS Office

 

Nabízíme

    • Zaměstnání ve stabilní nadnárodní společnosti
    • Stravenky plně hrazené zaměstnavatelem
    • 5 týdnů dovolené
    • Příspěvek na životní pojištění
    • Příspěvek na penzijní připojištění
    • Cafeterii (příspěvek na dovolenou, sport, zdraví, kulturu….)
    • Roční kupon MHD

     

  • V případě Vašeho zájmu zašlete svůj strukturovaný životopis na e-mail: kariera@upcz.cz

Asistent/ka obchodního týmu

Náplň práce

  • Organizační a administrativní podpora obchodního oddělení
  • Podpora agendy obchodního ředitele
  • Koordinace a příprava akcí obchodního oddělení
  • Vytváření statistik a reportů
  • Účast na obchodních poradách, vytváření zápisů
  • Práce s interními systémy

 

Požadujeme

  • Jste dynamická osoba s proklientskou orientací?
  • Máte obchodní myšlení?
  • Nejsou Vám cizí komunikační, prezentační a organizační dovednosti?
  • Jste týmový hráč, který se nebojí samostatné práce?
  • Máte pozitivní vztah k administrativě, jste pečlivý, a dodržujete termíny?
  • Ovládáte MS Office (zejména Excel) na pokročilé úrovni?

 

Nabízíme

    • Zaměstnání ve stabilní nadnárodní společnosti
    • Příjemné pracovní prostředí a kolektiv
    • Stravenky plně hrazené zaměstnavatelem
    • 5 týdnů dovolené
    • Roční kupon MHD
    • Příspěvek na penzijní připojištění/životní pojištění
    • Benefitní program cafeterie (příspěvek na dovolenou, sport, kulturu, zdraví..)
    • Nástup ihned nebo dle dohody

     

    V případě Vašeho zájmu zašlete svůj strukturovaný životopis na e-mail: kariera@upcz.cz

     

Recepční

Náplň práce

  • Zajištění chodu recepce (obsluha telefonní ústředny, kontakt s klienty, zajištění kurýrních a taxi služeb, atd.)
  • Uvádění návštěv, koordinace a správa zasedacích místností
  • Správa datových schránek společnosti
  • Péče o zázemí společnosti (kuchyňka, recepce, zasedací místnosti)
  • Správa pošty, dokumentů a vstupních karet
  • Administrativní podpora jednotlivých oddělení
  • Práce s interními systémy

 

Požadujeme

  • Příjemný a kultivovaný projev
  • Organizační dovednosti, proaktivita
  • Proklientská orientace, samostatnost, zodpovědnost
  • Dobrá znalost MS Office – Word, Excel, Outlook
  • Komunikativní znalost AJ nebo FJ výhodou
  • Předchozí zkušenosti na obdobné pozici výhodou

 

Nabízíme

    • Zaměstnání ve stabilní nadnárodní společnosti
    • Příjemné pracovní prostředí a kolektiv
    • Stravenky plně hrazené zaměstnavatelem
    • 5 týdnů dovolené
    • Kupon MHD
    • Příspěvek na životní pojištění
    • Příspěvek na penzijní připojištění
    • Cafeterii (příspěvek na dovolenou, sport, zdraví, kulturu,….)

     

    V případě Vašeho zájmu zašlete svůj strukturovaný životopis na e-mail: kariera@upcz.cz

     

Business Process Manager

Náplň práce

  • Zajišťovat kontinuální mapování, analýzu a vývoj procesů
  • Poskytovat podporu a poradenství vlastníkům procesů, koordinovat implementaci procesních změn
  • Vytvářet procesní dokumentaci a zajišťovat její aktualizaci
  • Spolupodílet se na definování a vyhodnocování ukazatelů výkonnosti organizace
  • Zodpovídat za proces certifikace / recertifikace ISO, spolupráci s příslušnými externími dodavateli
  • Vytvářet pravidelný reporting ukazatelů kvality

 

Požadujeme

  • Týmového hráče se zkušenostmi z projektového a procesního managementu
  • Analytické a syntetické myšlení
  • Silnou osobnost s velmi dobrými vyjadřovacími a školicími dovednostmi
  • Zájem o další osobní rozvoj v oblasti systémových procesů
  • AJ na komunikativní úrovni

 

Nabízíme

    • Zaměstnání ve stabilní nadnárodní společnosti
    • Motivující finanční ohodnocení
    • Profesní rozvoj díky odborným a manažerským školením
    • Notebook a mobilní telefon
    • Stravenky plně hrazené zaměstnavatelem
    • 5 týdnů dovolené
    • Kupon MHD
    • Příspěvek na penzijní připojištění/životní pojištění
    • Benefitní program cafeterie (příspěvek na dovolenou, sport, kulturu, zdraví a další)

     

    V případě Vašeho zájmu zašlete svůj strukturovaný životopis na e-mail: kariera@upcz.cz

     

Customer Service Specialist

Náplň práce

  • Pomáhat a radit našim zákazníkům po telefonu, e-mailu a chatu
  • Zajišťovat administrativní činnosti spojené s chodem zákaznického oddělení
  • Spolupracovat s našimi obchodními zástupci a kolegy s ostatních oddělení
  • Pracovat s klientskou databází a interními systémy

 

Požadujeme

  • Jste rodilý mluvčí, který ovládá svůj jazyk v psané i mluvené podobě?
  • Umíte přirozeně mluvit s lidmi, vyslechnout je a poradit jim?
  • Zvládáte řešit více úkolů najednou a máte smysl pro detail?
  • Ovládáte základní počítačové programy na dobré uživatelské úrovni?
  • Rád pracujete v týmu, zároveň jste ale samostatný a v případě potřeby si dokážete poradit?
  • Máte pozitivní vztah k administrativě, jste pečlivý, dotahujete úkoly do konce?

 

Nabízíme

    • zaměstnání ve stabilní nadnárodní společnosti
    • příjemné pracovní prostředí a kolektiv
    • stravenky plně hrazené zaměstnavatelem
    • 5 týdnů dovolené
    • roční kupon MHD
    • příspěvek na penzijní připojištění/životní pojištění
    • benefitní program cafeterie (příspěvek na dovolenou, sport, kulturu, zdraví..)
    • rozvojové programy

     

    V případě Vašeho zájmu zašlete svůj strukturovaný životopis na e-mail: kariera@upcz.cz

     

Vaše jméno (vyžadováno)

Váš email (vyžadováno)

Předmět

Vaše zpráva