O nás

Up Česká republika s.r.o.

 

Za vším, co děláme, jsou lidé.
Na jedné straně naši odborníci, na straně druhé naši klienti a jejich zaměstnanci, pro jejichž spokojenost vytváříme atraktivní benefitní programy. Jen spokojení zaměstnanci mají motivaci pracovat s maximálním nasazením, a právě takové se svým klientům snažíme zajistit již dvacet let…

 

Up Česká republika s.r.o. zde zahájila své působení v roce 1995 a od té doby pomáhá budovat trh nefinančních zaměstnaneckých benefitů. Jako jeden z lídrů trhu určujeme trendy  a díky špičkovému know-how dokážeme kvalifikovaně odhadovat vývoj zaměstnanosti, analyzovat aktuální situaci klientů a v souladu s jejich požadavky navrhovat a uvádět do praxe efektivní benefitní systémy a věrnostní programy, které současně optimalizují mzdové náklady. Specializujeme se na lidské zdroje a personální poradenství, ale nabízíme rovněž inovativní řešení v oblasti marketingu a strategického rozvoje firem.

 

Up Česká republika s.r.o. je součástí mezinárodní skupiny Up Group, která dnes působí v 17 zemích celého světa a její úspěch vychází i z modelu řízení, kdy každý zaměstnanec vnímá spoluzodpovědnost za rozvoj celé společnosti. Jedině tak mohou být naplňována náročná očekávání našich klientů. Důraz na výkon, kreativitu při řešení úkolů a otevřenost novým postupům a technologiím jsou součástí firemní politiky, stejně jako vysoká míra společenské odpovědnosti. Naším cílem je tak kromě ekonomického růstu také snaha přispívat k pokroku v sociální oblasti a podílet se na zlepšování každodenního života.

Vítejte ve světě benefitů pro život

Svět Up Group se neustále mění a rozrůstá. Naše společnost podniká s hodnotami, které jsou možná mimo hlavní zprávy, ale jež se dotýkají milionů lidí. A to dennodenně. Naše stravenky  Chèque Déjeuner jsou používány k úhradě obědů každý den, s našimi poukázkami se setkávají obchodníci po celé republice. Ti, kteří je dostávají jako bonusy ke svým mzdám, je proměňují nejen za zboží, ale i za zážitky, kulturu, sport, volný čas či péči o zdraví a dovolenou. Tam všude naše bonusové poukázky pomáhají a jsou vždy po ruce. Jsou to statisíce uživatelů, tisíce provozoven, firmy i instituce po celé České republice. Ti všichni se denně dívají na naše oranžové logo Up.

 

Jiří Kráčmar

generální ředitel

Up Česká republika s.r.o.

 

 

Mezinárodní skupina Up Group

54 let zkušeností

Působnost v 19 zemích

27 milionů uživatelů
5,7 miliardy € objemu emise
1,7 milionu provozoven v obchodní síti Up Group
300 000 firem ze soukromého i státního sektoru

2 675 zaměstnanců

 

Aktuálně společnost působí v těchto zemích: Belgie, Brazílie, Bulharsko, Česká republika, Francie, Itálie, Maďarsko, Maroko, Mexiko, Moldavsko,  Německo, Polsko, Portugalsko, Rumunsko, Řecko, Slovensko, Španělsko, Tunisko a Turecko.

 

Pro více informací o Up Group  klikněte zde.

Certifikát kvality

Společnost Up Česká republika byla zapsána do seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který je spravován ministerstvem pro místní rozvoj.

 

Seznam kvalifikovaných dodavatelů vede ministerstvo pro místní rozvoj podle § 125 a následujících ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách. MMR do seznamu zapisuje dodavatele, kteří splnili kvalifikaci podle § 53 (základní kvalifikační kritéria) a § 54 (profesní kvalifikační kritéria) zákona o veřejných zakázkách a splnění kvalifikace doložili ministerstvu příslušnými doklady.

Etický kodex

Skupina, která již po více než 50 let vyznává družstevní hodnoty, přikládá napříč hranicemi velký význam exemplárnímu charakteru chování svých zaměstnanců nezávisle na jejich pracovním zařazení.

V souladu s pravidlem skupiny « Chování v obchodním styku » si Kodex klade za cíl formalizovat stávající principy skupiny a specifikovat osvědčené postupy, které mají být dodržovány při výkonu našich každodenních činností.

Kodex je dostupný k přečtení ZDE.

Významná mezinárodní společnost Up Česká republika s.r.o., specialista v oblasti  motivačních programů a zaměstnaneckých benefitů, hledá vhodného kandidáta/kandidátku na pozici:

Obchodník po telefonu - Praha, Brno

Náplň práce

  • Hned jak k nám nastoupíš, čeká tě školení produktů a všeho, co budeš k úspěchu potřebovat.
  • Se svými klienty budeš po telefonu řešit zaměstnanecké benefity a motivaci jejich zaměstnanců.
  • Většinu klientů kontaktuješ na základě poptávky a část aktivně vyhledáváš.
  • Velmi důležitá je pro nás péče o naše klienty.
  • Tvoji klienti budou převážně ze segmentu malých a středních firem.
  • Nedílnou součástí tvé práce bude i administrativa spojená s uzavíráním smluv.

 

Požadujeme

  • Komunikativnost.
  • Nadšení a pozitivní přístup.
  • Orientaci na výsledek.
  • Zkušenost s prodejem nebo v call centru je výhodou.
  • Energickou osobnost s chutí učit se.
  • Samostatnost.

 

Nabízíme

    • Partnerství – budeš pro nás důležitá/ý Ty i Tvá práce.
    • Férový přístup.
    • Přátelský kolektiv a příjemné, moderní pracovní prostředí ve skvělé lokalitě.
    • Obchod z pohodlí kanceláře – s klienty komunikuješ telefonicky a emailem.
    • Fixní plat a zajímavý provizní systém bez stropu.
    • Podporu zejména během prvních měsíců, víme, že výsledky chtějí nejen čas, ale také pomoc od kolegů.
    • Stravenky plně hrazené zaměstnavatelem.
    • Cafeterie firemních benefitů – příspěvek na dovolenou, kulturu, zdraví, vzdělání, …..
    • Firemní akce a týmové soutěže.
    • Příspěvek na penzijní připojištění.
    • Příspěvek na životní pojištění.
    • Práci na hlavní pracovní poměr.

     

 

  • V případě Vašeho zájmu zašlete svůj strukturovaný životopis na e-mail: kariera@upcz.cz

Produktový manažer

Náplň práce

  • Pravidelné sledování trhu a konkurenčních produktů, definování naší produktové strategie
  • Detailní znalost příslušných produktů (funkcionalit, modulů), identifikace možností jejich dalšího vývoje
  • Koordinace vývojových prací ve spolupráci s externími i interními dodavateli, zajištění uživatelských testů, zodpovědnost za bezchybnou funkčnost produktů
  • Definování prodejní strategie, cenové politiky ve spolupráci s obchodním oddělením
  • Příprava a realizace marketingové a komunikační kampaně, její vyhodnocování
  • Školení interních / externích uživatelů
  • Průběžná analýza výsledků prodeje, návrh opatření
  • Řízení rozpočtu, pravidelný reporting
  • Proaktivní a efektivní spolupráci s ostatními odděleními a externími dodavateli

 

Požadujeme

  • VŠ / SŠ vzdělání
  • Praxe na obdobné pozici min. 2 roky, pozitivní vztah k novým technologiím
  • Předchozí zkušenost s vedením projektů / produktů
  • Velmi dobré komunikační, organizační a prezentační dovednosti
  • Analytické / strategické myšlení
  • Spolehlivost, samostatnost
  • Zodpovědnost, rozhodnost, „tah na branku“,
  • Dobrá znalost MS Office
  • Komunikativní znalost AJ

 

Nabízíme

    • Zajímavou a tvůrčí práci ve stabilní nadnárodní společnosti
    • Možnost participovat na inovativních projektech
    • Motivující finanční ohodnocení
    • Notebook a mobilní telefon
    • Stravenky plně hrazené zaměstnavatelem
    • 5 týdnů dovolené
    • Kupon MHD
    • Příspěvek na penzijní připojištění
    • Příspěvek na životní pojištění
    • Benefitní program cafeterie (příspěvek na dovolenou, sport, kulturu, zdraví a další)

 

  • V případě Vašeho zájmu zašlete svůj strukturovaný životopis na e-mail: kariera@upcz.cz

Marketing Communication Manager

Náplň práce

  • Podílet se na definování strategie a plánu komunikace
  • Spolupráce při stanovování rozpočtu a jeho řízení
  • Tvorba a řízení online/offline komunikačních kampaní
  • Monitoring a analýza komunikační strategie, reportování výsledků
  • Odpovědnost a řízení online aktivit, správa webu a sociálních sítí
  • Odpovědnost za obsahovou stránku komunikačních materiálů
  • Koordinace PR aktivit, organizace eventů

 

Požadujeme

  • Výborné komunikační a organizační schopnosti
  • Kreativita a proaktivita
  • Samostatnost, zodpovědnost, flexibilita
  • Schopnost logického myšlení
  • Min. 4 roky praxe v oblasti marketingu/PR (sektor služeb výhodou)
  • Zkušenost s vedením lidí
  • VŠ nebo SŠ vzdělání
  • Uživatelská znalost MS Office, znalost grafických programů výhodou

 

Nabízíme

    • Zaměstnání ve stabilní nadnárodní společnosti
    • Profesní rozvoj
    • Notebook
    • Mobilní telefon
    • Stravenky plně hrazené zaměstnavatelem
    • 5 týdnů dovolené
    • Kupon MHD
    • Příspěvek na penzijní připojištění
    • Příspěvek na životní pojištění
    • Cafeterii (příspěvek na dovolenou, sport, kulturu, zdraví..)
  • V případě Vašeho zájmu zašlete svůj strukturovaný životopis na e-mail: kariera@upcz.cz

Business analytik

Náplň práce

  • Analýza, klasifikace a formulace požadavků na vývoj produktu
  • Zajištění komunikace mezi zúčastněnými odděleními
  • Řízení dodavatelů vývoje informačních systémů
  • Testování implementovaných funkcionalit systému
  • Podpora a školení interních uživatelů v ČR i zahraničí
  • Tvorba uživatelské dokumentace, spolupráce s nastavením procesů

 

Požadujeme

  • Praxe na obdobné pozici min. 2 roky, pozitivní vztah k novým technologiím
  • Spolehlivost, zodpovědnost a důslednost
  • Analytické a koncepční myšlení
  • Dobré organizační a prezentační schopnosti
  • Proaktivní a inovativní přístup
  • Schopnost vedení menších projektů
  • Komunikativní znalost angličtiny, francouzština výhodou

 

Nabízíme

    • Zodpovědnou a zajímavou práci ve stabilní nadnárodní společnosti
    • Nástup dle dohody
    • Místo výkonu práce na Praze 4
    • Stravenky plně hrazené zaměstnavatelem
    • Kupon MHD
    • Příspěvek na penzijní připojištění / doplňkové penzijní spoření
    • Příspěvek na životní pojištění
    • 5 týdnů dovolené
    • Benefitní program cafeterie (příspěvek na dovolenou, sport, kulturu, zdraví, a další)

 

  • V případě Vašeho zájmu zašlete svůj strukturovaný životopis na e-mail: kariera@upcz.cz

Obchodník pro partnerskou síť - Praha, Jižní Čechy

Náplň práce

  • Aktivní vyhledávání partnerských společností (restaurace, maloobchody, sportovní centra, atd.) v přiděleném regionu (Praha, část Středních Čech, Jižní Čechy)
  • Samostatné vedení obchodních jednání, uzavírání smluv
  • Odpovědnost za plnění stanovených cílů a plánů
  • Budování nadstandardních obchodních vztahů s cílem zajistit retenci partnerů
  • Zajištění pravidelné aktualizace údajů o partnerských společnostech
  • Práce s databází, reporting

 

Požadujeme

  • Velmi dobré prodejní, komunikační a prezentační dovednosti
  • Samostatnost, zodpovědnost, flexibilitu,
  • Znalost daného regionu (výhoda)
  • SŠ vzdělání
  • Minimálně 2 roky praxe na obdobné pozici
  • Dobrou uživatelskou znalost práce na PC (MS Office)
  • Řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič
  • Znalost cizího jazyka výhodou (pref. AJ/NJ)

 

Nabízíme

    • Perspektivní zaměstnání ve stabilní společnosti
    • Motivační mzdové ohodnocení, jehož výši ovlivňujete svým výkonem
    • Služební vůz i k soukromému použití
    • Notebook, mobilní telefon
    • Stravenky plně hrazené zaměstnavatelem
    • Příspěvek na penzijní připojištění a/nebo životní pojištění
    • 5 týdnů dovolené
    • Nástup ihned nebo dohodou

 

  • V případě Vašeho zájmu zašlete svůj strukturovaný životopis na e-mail: kariera@upcz.cz

Obchodník pro partnerskou síť - Jihomoravský a Zlínský kraj

Náplň práce

  • Aktivní vyhledávání partnerských společností (restaurace, maloobchody, sportovní centra, atd.) v přiděleném regionu (Jihomoravský a Zlínský kraj)
  • Samostatné vedení obchodních jednání, uzavírání smluv
  • Odpovědnost za plnění stanovených cílů a plánů
  • Budování nadstandardních obchodních vztahů s cílem zajistit retenci partnerů
  • Zajištění pravidelné aktualizace údajů o partnerských společnostech
  • Práce s databází, reporting

 

Požadujeme

  • Velmi dobré prodejní, komunikační a prezentační dovednosti
  • Samostatnost, zodpovědnost, flexibilitu,
  • Znalost daného regionu (výhoda)
  • SŠ vzdělání
  • Minimálně 2 roky praxe na obdobné pozici
  • Dobrou uživatelskou znalost práce na PC (MS Office)
  • Řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič
  • Znalost cizího jazyka výhodou (pref. AJ/NJ)

 

Nabízíme

    • Perspektivní zaměstnání ve stabilní společnosti
    • Motivační mzdové ohodnocení, jehož výši ovlivňujete svým výkonem
    • Služební vůz i k soukromému použití
    • Notebook, mobilní telefon
    • Stravenky plně hrazené zaměstnavatelem
    • Příspěvek na penzijní připojištění a/nebo životní pojištění
    • 5 týdnů dovolené
    • Nástup ihned nebo dohodou

 

  • V případě Vašeho zájmu zašlete svůj strukturovaný životopis na e-mail: kariera@upcz.cz

Marketing Strategy Director

Náplň práce

  • Definovat cíl, zaměření a metodiku tržních studií, koordinovat jejich realizaci za přispění externích subjektů.
  • Na základě výsledků studií komunikovat tržní příležitosti / rizika a doporučit strategický směr.
  • Koordinovat veškeré aktivity spojené se zaváděním nových produktů / služeb na trh, řídit tým produktových manažerů.
  • Zajistit pravidelné sledování aktivit stávající / potenciální konkurence, technologického vývoje.
  • Centralizovat informace o produktové nabídce, technologických řešeních v rámci skupiny.
  • Být akcelerátorem inovačních aktivit v organizaci.
  • Vytvářet marketingový strategický plán a rozpočet, zodpovídat za jejich dodržení.
  • Úzce spolupracovat se všemi složkami organizace.

 

Požadujeme

  • Předchozí zkušenost v oblasti marketingových analýz a strategického marketingu min. 3 roky.
  • Analytické a syntetické myšlení.
  • Projektové řízení, schopnost přesvědčit a motivovat ostatní.
  • Strategické a obchodní myšlení, inovativní duch, orientace na výsledek.
  • SŠ nebo VŠ vzdělání.
  • Znalost FJ nebo AJ.

 

Nabízíme

    • Zodpovědnou a zajímanou práci ve stabilní nadnárodní společnosti.
    • Nástup dle dohody.
    • Místo výkonu práce na Praze 4.
    • Notebook, služební mobil.
    • Stravenky plně hrazené zaměstnavatelem.
    • Kupon MHD.
    • Příspěvek na penzijní připojištění / doplňkové penzijní spoření.
    • Příspěvek na životní pojištění.
    • 5 týdnů dovolené.
    • Benefitní program cafeterie (příspěvek na dovolenou, sport, kulturu, zdraví, a další).

 

  • V případě Vašeho zájmu zašlete svůj strukturovaný životopis na e-mail: kariera@upcz.cz

Brigádník v oblasti obchodu

Je ti blízká gastronomie? Máš rád restaurační prostředí a rád si organizuješ pracovní čas podle sebe?

Nabízíme nejen letní brigádu, bez ohledu na Tvoje zkušenosti a věk. Pro náš restaurační portál Don Appetit hledáme brigádníky, kteří nám pomůžou rozšířit povědomí o našem projektu mezi restauratéry.

Tvojí naplní práce bude vytipovat si vhodné podniky a majiteli restaurace představit restaurační portál, který pro něj přináší spoustu výhod. Pokud rád komunikuješ s lidmi a nebojíš se prosadit svůj názor, bude Ti tato pozice sedět lépe.

 

Co za to?

  • Nevšední práci, kterou si organizuješ podle sebe
  • Spolupráci přes léto nebo dlouhodobě
  • Výši výdělku si určuješ sám podle času, který budeš práci věnovat
  • 120 Kč na hodinu + další odměny za realizovanou spolupráci

 

  • V případě Vašeho zájmu zašlete svůj strukturovaný životopis na e-mail: kariera@upcz.cz

Vaše jméno (vyžadováno)

Váš email (vyžadováno)

Předmět

Vaše zpráva