Dovolujeme si Vás informovat, že jsme vyhlásili nové znění Všeobecných obchodních podmínek, a to s účinností od 1. prosince 2025 („VOP“), protože se pro Vás neustále snažíme zkvalitňovat naše produkty a služby. Shrnutí změn Vám pro přehlednost přinášíme níže.

Změny jsou spojeny zejména s již ukončenou službou Gallery ßeta, kdy z tohoto důvodu byla vypuštěna ujednání, která ve VOP účinných do 1. prosince 2025 tento produkt upravovala (jedná se zejména o článek 3 a dílčí odst. 2.1, 2.13, 2.21, 2.26, 2.29, 2.30, 7.12–7.14 a 8.2). Změny zohledňují rovněž plánované ukončení produktů papírových poukázek Unišek a Šek Dovolená, k jejichž stažení dojde do 31. prosince 2026 a které tudíž budou propláceny pouze do 30. ledna 2027. Tyto produkty jsou proto nově upraveny v rámci přechodných ustanovení (čl. 10).
Dílčí změny se dotkly i vymezení některých pojmů, které jsme doplnili či upravili (např. definice Historie transakcí nahrazuje dříve využívaný pojem Elektronická soupiska (odst. 2.6)) a nevyužívané pojmy pak za účelem přehlednosti zcela odstranili (zejm. Internetová objednávka). Nově byly také doplněny informace o zpracování osobních údajů zohledňující prezentaci Partnera a jeho služeb zejména Klientům (odst. 9.1.8, 9.2.8 a 9.4.4).
Do Všeobecných obchodních podmínek byl také v souvislosti s propagací Partnerů a Up Benefity doplněn nový odst. 5.3, který obsahuje:


- Závazek Partnera k poskytnutí svého loga v elektronické podobě a souhlas s použitím tohoto loga a informací o Partnerovi, případně souhlas s využitím veřejně dostupných informací o Partnerovi.
- Závazek Partnera umístit na své internetové stránky logo Up Benefity a informaci o akceptaci benefitních plateb.
Prodloužili jsme rovněž dobu pro proplácení papírových poukázek na 30 kalendářních dnů po datu platnosti uvedeném na jejich přední straně (odst. 6.1 VOP), kdy Poukázky budou nově propláceny pouze bezhotovostní platbou (odst. 7.1 VOP). Ke změnám dochází i při způsobu uplatnění reklamace ze strany Partnera, kdy takovou bude možné nově uplatnit pouze doporučeným dopisem, prostřednictvím Zákaznické zóny, datové schránky či elektronické pošty (odst. 7.2 VOP).
Informace o ukončování produktů se od 1. prosince 2025 promítne i do Ceníku služeb, který dále v souvislosti s doručováním nově zahrnuje odkaz na platný ceník provozovatele poštovní služby.
Změny Všeobecných obchodních podmínek se na vás uplatní v rozsahu, který je pro vás relevantní.