Up Benefity spouští Gift Up: nový svět dárkových poukazů pro firmy i jednotlivce

Tiskové zprávy

doba čtení: 2 min.

Up Benefity přichází s novou platformou Gift Up, která funguje jako moderní e-shop s dárkovými poukazy, a umožňuje jednoduše obdarovat zaměstnance, obchodní partnery i blízké. Nabízí pečlivě vybrané značky, rychlý nákup během několika minut a možnost personalizace. Společnost si od nové dárkové platformy slibuje oslovení nových zákazníků i posílení vztahů se stávajícími klienty.

Dárek, který vždy potěší

Gift Up představuje chytrý způsob, jak darovat radost. A to bez zdlouhavého hledání, složité logistiky a rizika výběru nevhodného dárku. Na jednom místě platforma nabízí poukazy od českých i mezinárodních značek, ať už jde o gastronomii, zážitky, módu, elektroniku nebo volnočasové služby.

„Chtěli jsme přinést řešení, které je jak praktické pro firmy, tak i inspirativní pro jednotlivce. Gift Up je platforma, kde lze na pár kliknutí vybrat dárek, který skutečně udělá radost – ať už zaměstnancům, obchodním partnerům nebo svým blízkým,“ říká Stéphane Nicoletti, generální ředitel v Up Benefity, který je v Česku předním specialistou na péči o zaměstnance.

Jednoduché, rychlé a ekologické

Nákup funguje jako v klasickém e-shopu: stačí vybrat značku, zvolit hodnotu poukazu, vybrat si design poukazu, přidat jej do košíku a zaplatit kartou nebo přes Apple Pay či Google Pay. Voucher dorazí během několika minut e-mailem. Zákazník jej pak může darovat elektronicky nebo si ho vytisknout. Pro nerozhodné je připraven Univerzální poukaz Gift Up, který obdarovanému umožní vybrat si sám podle vlastního vkusu či momentální nálady.

„Naším cílem bylo vytvořit uživatelsky přívětivé prostředí, které bude fungovat intuitivně a rychle, bez nutnosti registrace a bez zbytečných kroků. Zároveň jsme chtěli, aby platforma byla maximálně bezpečná a technologicky spolehlivá,“ doplňuje Věra Smolíková, ředitelka strategického marketingu a IT v Up Benefity.

Ideální nástroj pro zaměstnavatele i obchodní partnery

Gift Up rozšiřuje nabídku benefitních řešení skupiny Up o nový segment – dárkové poukazy využitelné nejen pro interní odměny, ale i pro podporu obchodu a marketingu. Firmy mohou poukazy použít jako odměnu pro zaměstnance za výkony či k životnímu jubileu. Rovněž jimi mohou poděkovat obchodním partnerům či zákazníkům a v neposlední řadě se mohou dárkové vouchery stát součástí motivačních a prodejních kampaní.

„Zejména pro vedoucí personálních oddělení, kteří se často potýkají se správou dárků nebo nákupem papírových dárkových poukazů, je Gift Up velká pomoc, díky které nemusí řešit nákupy dárků dlouho předem ani náklady spojené s dopravou,“ říká Stéphane Nicoletti. Některé společnosti tyto dárkové vouchery používají i jako formu omluvy pro zákazníky reklamující zakoupené zboží či pro jinak nespokojené zákazníky. 

Dárkový svět na dosah ruky

Platforma Gift Up je dostupná na webu GiftUp.cz i přímo v aplikaci Můj Up, konkrétně v sekci Slevy & Dárky. Nabídka aktuálně čítá několik desítek partnerů nabízejících vouchery a bude se rozšiřovat o další značky i kategorie.

„Gift Up jsme navrhli jako živý projekt, který se bude stále rozrůstat a přizpůsobovat potřebám firem, jejich zaměstnanců i zákazníků. Je to tak další z chytrých nástrojů, který přispívá k budování dobrých profesních i obchodních vztahů nezbytných pro úspěšný rozvoj každé společnosti,“ dodává Věra Smolíková z Up Benefity.

Ruben Vančo

Autor

Ruben Vančo Head of Communications

otec dvou dcer, zastánce výkonnostního marketingu, zrychlující se půlmaratonec, amatérský milovník malých scén, fanoušek elektro swingu, kávový hedonista, veselý cyklista, užaslý pozorovatel…