Firemní bazar. Up Česká republika přichází se službou, která pomůže se vztahy mezi kolegy i udržitelností

Tiskové zprávy

Společnost Up Česká republika, specialista na péči o zaměstnance, spouští v rámci své motivační platformy Můj Up novou službu Bazar, která umožňuje kolegům vzájemný nákup či prodej věcí z druhé ruky. Vytvořit nabídky, spravovat své inzeráty a provádět platby lze jednoduše z mobilu nebo z počítače v aplikaci Můj Up. Kromě podpory udržitelnosti má Bazar především za úkol posílit vztahy s kolegy i neformální komunikaci ve vzdáleném pracovním režimu.

Služba Bazar je další inovací motivační platformy Můj Up. Prostřednictvím této služby mohou zaměstnanci mezi sebou obchodovat a zbavit se nepotřebných věcí, případně naopak pořídit výhodně zboží, o které mají zájem. Díky vnitrofiremnímu bazaru odpadá lidem problém s místem předání, zboží si mohou předat a prohlédnout či vyzkoušet přímo na pracovišti. Transakce za zboží potom proběhne jednoduše v počítačové verzi platformy Můj Up nebo ve stejnojmenné mobilní aplikaci.

„Spuštění služby Bazar nám dává v současné době velký smysl. Během pandemie, kdy se lidé ocitli ve značné míře na home office, si začali také více zvelebovat domovy. Mnozí tak v rámci úklidu a třídění objevili věci, které jsou pro ně již nepotřebné, jiní zase ocení možnost oživit domácnost či šatník o nové cenově výhodné kousky. Kromě praktické stránky navíc služba podporuje díky obchodům z druhé ruky dnes tolik zmiňovanou udržitelnost,“ říká Petra Prchlíková, ředitelka obchodu společnosti Up Česká republika.

Obchodováním k firemní soudržnosti

Přínosem služby Bazar však není jen praktičnost a „zelený přístup“. Její hlavní misí je posilování vztahů a komunikace mezi kolegy, a tím také dnes tolik křehké firemní soudržnosti. Díky Bazaru se mohou kolegové vzájemně poznat, případně odhalit společné koníčky a tím i prohloubit své vztahy. To vše napomáhá pozitivní atmosféře ve firmě.

„Současným palčivým problémem HR manažerů je obnova sociálních vazeb. Tato výzva je pro ně o to těžší, že krize ještě evidentně zdaleka není za námi. Navíc, mnohé firmy i do budoucna plánují zachovat vzdálený či hybridní model práce. To vše znesnadňuje HR manažerům udržet dobré vztahy i mimopracovní komunikaci ve firmě, což negativně ovlivňuje motivaci i angažovanost zaměstnanců. Právě služby typu Bazar mohou v těchto případech pomoct,“ vysvětluje Prchlíková.

Můj Up umí pochválit, pozvat kolegu na oběd i zeptat se šéfa

Na posilování motivace a angažovanosti se kromě služby Bazar zaměřují také další nové nástroje a moduly, které Up Česká republika v rámci motivační platformy Můj Up nedávno spustila. Jedním z nich je nástroj Pochvala, díky kterému se mohou kolegové mezi sebou vzájemně virtuálně ocenit za dobře vykonanou práci, úspěšnou prezentaci či dokončený projekt. Nově přitom lze za pochvalu i poděkovat nebo ji jinak okomentovat.

Již dříve Up ČR spustila mimo jiné třeba modul Pozvání kolegy na oběd, prostřednictvím kterého se kolegové mohou svolat na společný oběd. V Můj Up nechybí ani funkce k rychlému vyrovnání dluhů mezi kolegy, které běžně při společných obědech vznikají.

„Již nyní je jasné, že se home office a hybridní model práce stanou běžnou součástí mnoha firem, které budou pro správné fungování potřebovat adekvátní digitální nástroje. Věříme, že s využitím HR technologií, přizpůsobením řízení a flexibilitou mohou firmy v novém nastavení překonávat krizová období a prosperovat. Proto se vývoji těchto technologií budeme nadále věnovat a brzy představíme další novinky,“ uzavírá Petra Prchlíková.

Ruben Vančo

Autor

Ruben Vančo MarCom Marketing Manager

otec dvou dcer, zastánce výkonnostního marketingu, zrychlující se půlmaratonec, amatérský milovník malých scén, fanoušek elektro swingu, kávový hedonista, veselý cyklista, užaslý pozorovatel…