4 praktické tipy, jak využít naši spolupráci na maximum.

Novinky

Z každého nového partnera máme v Up ČR velkou radost. Aby naše spolupráce šlapala jako hodinky, dali jsme dohromady 4 praktické tipy, jak ji využít naplno.

#1 V aplikaci Můj Up budete vidět po celé ČR

Aplikaci Můj Up navštěvují zaměstnanci i zaměstnavatelé z mnoha různých firem i oborů po celé ČR – každý měsíc uživatelé provedou více než 310 000 návštěv.

A zatímco si budou číst firemní novinky, zjišťovat zůstatky, vyhledávat restaurace nebo zvát kolegy na oběd – vy a vaše firma můžete v Můj Up promovat své nabídky a služby formou:

  • slevových kuponů
  • věrnostního programu Up Club
  • dárků

#2 Správa poukázek? Navštivte Extranet

Systém Extranet vám bude sloužit jako místo, kde najdete veškeré potřebné dokumenty – faktury, aktuální ceník či výčetku nebo seznam transakcí. Vše si můžete pohodlně vytisknout. Vyplněnou výčetku nám můžete k proplacení poslat spolu s poukázkami poštou formou cenného psaní.

V Extranetu vám je k dispozici také kontaktní formulář, přes který můžete řešit veškeré dotazy či připomínky. Slouží i pro případ, že potřebujete upravit informace o provozovně – například změnu poskytovatele platebního terminálu.

#3 Udržujte informace aktuální

Všichni uživatelé využívají náš vyhledávač provozoven, v němž lze vyhledat jakéhokoliv z našich partnerů, který podporuje platbu našimi produkty. I vy jste součástí vyhledávače, svůj profil můžete upravovat, jak budete chtít.

#4 Sdělte zaměstnancům, že přijímáte naše produkty

Na závěr bychom vás rádi požádali, abyste i svým zaměstnancům sdělili, že vaše společnost nově přijímá produkty od Up ČR.

Tuto informaci by měli znát především zaměstnanci „v první linii“ styku se zákazníky: na pokladnách, u přepážek, na recepcích apod. Nezapomeňte ve své provozovně a na vašich webových stránkách či e-shopu umístit naši nálepku/logo, aby všichni návštěvníci věděli, že mohou při platbě použít kartu od Up ČR.

Ruben Vančo

Autor

Ruben Vančo Innovation Marketing Manager

otec dvou dcer, zastánce výkonnostního marketingu, zrychlující se půlmaratonec, amatérský milovník malých scén, fanoušek elektro swingu, kávový hedonista, veselý cyklista, užaslý pozorovatel…