Otevřeli jsme našim zaměstnancům brány k ELA Assistant!

Novinky

Předpokládaná doba čtení: 2 minuty

Jak jistě víte, neustále pečlivě sledujeme vývoj aktuálních trendů v HR, abychom mohli našim klientům nabízet vždy to nejlepší. A protože chceme jít příkladem, rozhodli jsme se nabídnout našim zaměstnancům možnost využívat unikátní asistenční systém, který se přizpůsobí aktuálním potřebám vašich zaměstnanců – ELA Assistant.

ELA Assistant

Co přesně ELA nabízí?

ELA (Employer Life Assistant) je ucelený ekosystém, který pomáhá zaměstnancům řešit situace v nejrůznějších oblastech života. ELA nabízí individuální přístup pro každého, ať už se nachází v těžké životní roli nebo neví, jak dál v každodenních situacích. ELA pomáhá v oblastech psychologie, zdraví, práva ale také mediace, zdravého životního stylu či finančnictví. Cílem je, aby na jakoukoliv situaci, která může nastat, nebyl člověk sám. Rozsáhlý tým odborníků s dlouholetou praxí dokáže vždy cíleně pomoci a nasměrovat na správnou cestu.

Podpoří zaměstnance v těžkých životních situacích

ELA  Assistant funguje neustále a posloužit může nejen vašim zaměstnancům, ale i jejich blízkým. Službu může využít kdykoliv, a to zcela anonymně. Ke komunikaci, ať už elektronicky či po telefonu, budete vždy využívat unikátní přihlašovací údaje, které fyzicky dostanete v obálce spolu s ELA kartou. 

Podporovat zaměstnance je důležité, v nenadálých situacích dvojnásob! Máte o tuto službu také zájem? Spojte se s námi!

Ruben Vančo

Autor

Ruben Vančo Marketing Manager

otec dvou dcer, zastánce výkonnostního marketingu, zrychlující se půlmaratonec, amatérský milovník malých scén, fanoušek elektro swingu, kávový hedonista, veselý cyklista, užaslý pozorovatel…

ela assistant