Pokles motivace pociťují 2/3 z nás. Máme individuální řešení pro každého.

Novinky

Motivace je očekávaným požadavkem ze strany zaměstnance, ale někdy velmi obtížným úkolem pro zaměstnavatele. Udržet si dostatečnou motivaci dlouhodobě dá opravdu práci, obzvlášť, když přítomnost koronaviru narušila doslova veškeré dosavadní fungující principy. To má i za důsledek fakt, že pokles motivace nyní pociťují téměř 2/3 zaměstnanců. Pokud do doby před pandemií bylo těžké pracovat na motivaci, nyní je to pro všechny z nás dvojnásobně náročný úkol.

Kromě materiální motivace, která aktuálně převládá na seznamu nejlépe hodnocených motivací, je potřeba pracovat i v lidštějších rovinách a myslet také na věci, jako je smysluplnost naší práce.

Veškeré motivační nástroje jsou v rukou nadřízených, nicméně v případě materiální motivace jsou zde produkty Up, které se coby zaměstnanecké benefity starají o spokojenost obou stran. Využijte například motivaci produktem eStravenka, která přináší pravidelné, bezpečné a pohodlné zajištění stravy i při práci na home office. Podobné výhody lze najít i u dalších Up produktů jako jsou volnočasové eBenefity, které lze využít například na výhodnější nákup v lékárně, drogerii, nebo optice.

Nejdůležitější je to nevzdat a mít chuť – se vším ostatním vám rádi pomůžeme!

Ruben Vančo

Autor

Ruben Vančo Innovation Marketing Manager

otec dvou dcer, zastánce výkonnostního marketingu, zrychlující se půlmaratonec, amatérský milovník malých scén, fanoušek elektro swingu, kávový hedonista, veselý cyklista, užaslý pozorovatel…