Dohoda s MAKRO. Obchodníci mohou využít stravenky k dobití svého účtu

Novinky

Zareagovali jsme na výzvu platformy Moje restaurace a na pomoc gastro sektoru se od 30. 10. do konce roku vzdáváme své provize z plateb papírovými stravenkami a eStravenkou.

Kromě možnosti proplácení stravenek přímo u nás v UP teď přidáváme další možnost. Stravenky si můžete nechat proplatit v síti prodejen Makro. I tady platí, že se vám z ceny stravenek neodečte ani halíř provize. 13 velkoobchodů MAKRO je pro restauratéry otevřeno bez výraznějších omezení.

Odpouštění provizí platí do konce roku z několika důvodů. „Spíše než drobnou úlevu na delší dobu potřebují restaurace zásadnější pomoc v nadcházejících dnech a týdnech, které budou klíčové. Proto jsme se rozhodli pro kratší, ale výraznější opatření,“ říká Stéphane Nicoletti, generální ředitel společnosti Up Česká republika.

Dál platí i naše další podpora restauratérům -  slevový program Up Club, který dá zákazníkům v podstatě jedenáctý oběd zdarma, JídloNaWebu, které umožňuje objednat vyzvednutí jídla v oblíbené restauraci v určený čas, a také zrušení denního limitu útrat a zrychlené proplácení papírových stravenek.

Přečtěte si detaily o proplácení stravenek v síti velkoobchodů MAKRO:

  • v platnosti od 30. 10. do 31. 12. 2020* 

(*pozn. uplatnění slevy se vztahuje na proplacení papírových poukázek doručených od 30. 10. 2020 do 31. 12. 2020 a na transakce prostřednictvím elektronické karty eStravenka od 01. 11. 2020 do 31. 12. 2020);

  • týká se smluvních partnerů Up ČR, poskytovatelů gastroslužeb, restaurací a provozoven s občerstvením, nevztahuje se na maloobchodní prodejny potravin, které zůstávají na základě vládního nařízení po dobu nouzového stavu otevřeny;
  • uplatnění nároku na 100 % slevu provize (odměny Up ČR) se provádí prostřednictvím on-line registračního formuláře na webu www.upcz.cz;
  • po předání stravenek u Pultu služeb partnerům centra MAKRO bude smluvnímu partnerovi Up ČR ze sektoru gastroslužeb do 4 pracovních dnů připsána částka celé nominální hodnoty odevzdaných stravenek (tj. včetně smluvní provize Up ČR) na účet v MAKRO.
Ruben Vančo

Autor

Ruben Vančo MarCom and Performance Manager

otec dvou dcer, zastánce výkonnostního marketingu, zrychlující se půlmaratonec, amatérský milovník malých scén, fanoušek elektro swingu, kávový hedonista, veselý cyklista, užaslý pozorovatel…