Jak vypadá opravdu skvělý zaměstnavatel?

Novinky

Předpokládaná doba čtení: 2 minuty


Pro české pracovníky je klíčové, aby jim firma především řádně a včas platila. Mimo to ale mají zaměstnavatelé také umět ocenit pracovní výkon, pochválit a podporovat stravování zaměstnanců.

Zajímá vás, jak můžete svým zaměstnancům pomoci i vy, ale nevíte si s nastavením benefitů rady? Jsme tu pro vás.

Jak si čeští pracovníci představují skvělého zaměstnavatele? Co vše by měl dělat a čemu věnovat péči? I tyto otázky si kladl nejnovější průzkum Barometr zaměstnanců, který realizovala společnost Up Česká republika mezi více než tisícovkou respondentů z českých firem.

jak vypadá opravdu skvělý zaměstnavatel

Skvělý zaměstnavatel platí, chválí a stará se

Ideální zaměstnavatel svým lidem především včas a řádně platí. To je základ, který má na prvním místě většina dotázaných. Rozhodně to však není vše, co od firem lidé čekají.

Na druhém místě v seznamu věcí, které by měl správný zaměstnavatel splňovat, je umění pořádně a nahlas ocenit kvalitní pracovní výkon, pochválit a poděkovat. A v tom české firmy často selhávají. Zaměstnavatel se má také starat o kvalitní a pravidelné stravování zaměstnanců a podporu fyzického a duševního zdraví. V neposlední řadě se má zajímat o spokojenost a názory svých zaměstnanců, podporovat dobré vztahy na pracovišti a firemní kulturu. Je toho hodně, ale vůbec to nemusí být složité. Stačí jen mít ve firmě šikovné multifunkční benefity.

graf jak si představují zaměstnanci skvělého zaměstnavatele

S realizací pomůžou eBenefity a eStravenka

Moderní a flexibilní eBenefity nabízí pracovníkům širokou škálu volnočasových benefitů, ze kterých si mohou sami vybrat, co se jim libí. S benefit kartou eStravenka pak podpoří své zdraví pravidelnými obědy. Byť se to možná nezdá, ale správně nastavené stravování je pro zdraví klíčové a má až 30% potenciál snížit riziko vzniku nemocí srdce, cév a dokonce i některých nádorových onemocnění. Výhodné je to i pro firmy, protože klesne nemocnost a absence.

Pochvaly a interní komunikaci zajistí aplikace Můj Up

Co se týče pochval, s těmi se v českých firmách obecně šetří. A je to velká škoda. Právě pochvala má totiž výrazný dopad především na oblast dlouhodobé motivace. A penězi se pochvala opravdu nenahradí. Častým problémem je i chválení a oceňování zaměstnanců, kteří pracují v hybridním pracovním modelu. Nejen to jednoduše řeší funkce Pochvaly z aplikace Můj Up. Pochvaly ve virtuálním prostředí působí stejně pozitivně, jako ty osobní. V digitálním světě se odehrávají i rychlé online Ankety. Ty mohou firmy používat, když chtějí zjistit názor mezi svými zaměstnanci. Firemní kulturu pak rozvíjí i funkce Pozvání na oběd, Zeptejte se zaměstnavatele nebo Profily kolegů.



Potřebuji poradit s nastavením benefitů

    Odesláním údajů nám umožňujete zpracování Vašich osobních údajů za účelem vyřízení Vaší žádosti. Více informací, včetně informací o Vašich právech naleznete na stránce Ochrana osobních údajů.

    Ruben Vančo

    Autor

    Ruben Vančo Marketing Manager

    otec dvou dcer, zastánce výkonnostního marketingu, zrychlující se půlmaratonec, amatérský milovník malých scén, fanoušek elektro swingu, kávový hedonista, veselý cyklista, užaslý pozorovatel…