Optimální hodnota stravenky pro rok 2024 je 211 Kč

Novinky

Předpokládaná doba čtení: 2 minuty

Ve světle nového roku přinášíme povzbudivé zprávy o stravenkách pro rok 2024. S ohledem na současnou ekonomickou situaci a rostoucí ceny obědů optimální hodnota stravenky vzrostla. Nečekejte proto, a navyšte svým zaměstnancům hodnotu stravenek a eStravenky co nejdříve.

optimální hodnota stravenky 2024

Jaká je nová výše stravného?

Nová nominální hodnota stravného činí 211 Kč, což je znatelný nárůst, který reflektuje současnou ekonomickou situaci a zvyšující se ceny jídel. Pro zaměstnavatele je tento příspěvek stále daňově výhodný, přičemž 70% hodnoty stravenky (až 116,20 Kč) je daňově osvobozeným příjmem zaměstnance​.

Tato změna umožňuje firmám efektivněji podporovat své zaměstnance v těchto náročných časech. Zvyšování nominální hodnoty stravenek je jednoduché a nevyžaduje žádné dodatečné administrativní úpravy. Stačí při další objednávce zvolit novou hodnotu stravenky​​.

Navíc, přechod na digitální stravenkové karty eStravenka přináší další výhody, jako je snížení administrativní zátěže a zvýšení spokojenosti zaměstnanců. S eStravenkou ušetříte čas a náklady spojené s objednáváním a distribucí tradičních papírových stravenek​.

Od ledna 2023 se denní stravné na služebních cestách zvýšilo o 13 korun. Tento nárůst je sice výrazný, ale stále menší než v roce 2022, kdy Ministerstvo práce a sociálních věcí reagovalo na inflaci dvěma zvýšeními stravného, celkově o 35 korun. Na obrázku níže najdete vývoj stravného v čase.

UPCZ 1200x535 infografika nominalni hodnota graf

Ve světle těchto novinek můžeme s jistotou říci, že stravenky pro rok 2024 přinášejí pozitivní změnu, která podporuje jak zaměstnance, tak zaměstnavatele v současném hospodářském prostředí.

K eStravenkám se navíc pojí další výhody, které potěší


Chci poradit s optimalizací hodnoty stravenek a nákladů

    Odesláním údajů nám umožňujete zpracování osobních údajů v rozsahu definovaném na stránce Ochrana osobních údajů.

    Ruben Vančo

    Autor

    Ruben Vančo Marketing Manager

    otec dvou dcer, zastánce výkonnostního marketingu, zrychlující se půlmaratonec, amatérský milovník malých scén, fanoušek elektro swingu, kávový hedonista, veselý cyklista, užaslý pozorovatel…