Jaké jsou kořeny naší společenské odpovědnosti? Udržitelná ekonomika

Společenská odpovědnost

Společenská odpovědnost je pro nás v Up Česká republika klíčová. Ekonomika a byznys jsou dalším pilířem, na kterém stojí náš koncept společenské odpovědnosti. Věříme totiž v udržitelnou ekonomiku, jejíž součástí jsou hodnoty, které uznáváme. I v byznysu totiž myslíme na společnost, na přírodu a pro naše zákazníky neustále inovujeme.
Up ESG Perex 800x220 Ekonomika 1

Jeden z pilířů naší společenské odpovědnosti je oblast ekonomiky a byznysu. V Up Česká republika dbáme na rozvoj udržitelné ekonomiky a věříme, že i byznys může přispívat ke spravedlivější a soudržnější společnosti. V moderním pojetí podnikání mají totiž mimo obchodních cílů své významné místo i hodnoty, jakými jsou odpovědnost, udržitelnost, demokracie, kooperace a podpora široké komunity.

Jakým směrem chceme v byznysu jít

Podporujeme lokální a ideálně i ekologické dodavatele. V rámci obchodních vztahů přísně dbáme na Etický kodex, který vymezuje naše postoje k oblastem, jako jsou např. dodržování právních předpisů, odmítání korupce, prevence střetu zájmů, ochrana proti diskriminaci nebo péče o životní prostředí. Jsme také součástí projektu Byznys pro společnost, který sdružuje odpovědné firmy a podporuje je v rozvoji jejich udržitelného a citlivého přístupu v podnikání.

Fandíme trendům a digitalizaci

Máme rádi trendy a neustále vyvíjíme inovativní produkty, které chceme našim zákazníkům přinášet jako první. I proto se v oblasti ekonomiky a byznysu neustále vzděláváme jak interními workshopy, tak i každodenní praxí.

Naše produkty neustále digitalizujeme, naši zákazníci to vítají. Digitální platební metody jsou modexní, efektivní, flexibilní, rychlé, bezpečné a ekologické. Podporujeme platby chytrými hodinkami a mobilem s Apple Pay nebo Google Pay, ale také bezkonkurenčně nejbezpečnější biometrické ověřování plateb pomocí otisku prstu nebo skenu obličeje, které prostě nejde obejít. Naší největší novinkou jsou pak virtuální karty, které nemají známou podobu klasické plastové kartičky, ale existují pouze ve virtuální podobě. Každoročně se tak ušetří tuny plastů a spousta zbytečné administrativy.

Chápeme ale, že ne všichni jsou těmto moderním platebním metodám nakloněni a myslíme i na tyto uživatele našich produktů. Proto si každý může vybrat takový způsob platby, který mu bude nejpohodlnější.

Ruben Vančo

Autor

Ruben Vančo Marketing Manager

otec dvou dcer, zastánce výkonnostního marketingu, zrychlující se půlmaratonec, amatérský milovník malých scén, fanoušek elektro swingu, kávový hedonista, veselý cyklista, užaslý pozorovatel…